Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/693
Назва: Ризик взаємодії: поняття, причини виникнення та класифікація
Інші назви: Risk of interaction: concept, causes of occurrence and classification
Автори: Євтушенко, Наталя Олександрівна
Yevtushenko, Natalia
Ключові слова: консалтинг
взаємодія
конфлікт
ризик
ризик взаємодії
причини
управління
консалтингова компанія
консалтингова взаємодія
підприємство
суб’єкти господарювання
сonsulting
interaction
conflict
risk
risk of interaction
causes
management
consulting company
enterprise
performance
results
classification
Дата публікації: бер-2017
Бібліографічний опис: Євтушенко Н. О. Ризик взаємодії: поняття, причини виникнення та класифікація / Н. О. Євтушенко // Економічний простір. – 2017. – № 119. – С. 147-156.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті проведено дослідження щодо причин виникнення ризику, з’ясовано взаємозв’язок ризику з конфліктами, за результатами сформовано власне визначення дефініції «ризик взаємодії» та класифікація цих ризиків. У процесі дослідження проаналізовано основні причини виявлення ризиків взаємодії та конфліктів. Доведено спорідненість й взаємозв’язок цих категорій у системі управління консалтинговою компанією з приводу вирішення проблемних ситуацій підприємства-замовника. У ході змістовного аналізу понять «ризик» та «взаємодія» суб’єктів господарювання сформовано авторський погляд на дефініцію «ризик взаємодії суб’єктів господарювання». Встановлено, що ризик взаємодії характеризується як невизначеність результативності діяльності людського капіталу, що створює загрози розвитку консалтингової компанії та впливає на її прибутковість. На основі такого розуміння досліджено класифікацію конфліктів та на її підставі побудовано класифікацію ризиків взаємодії у загальному розумінні та у межах організаційно-економічного механізму консалтингової взаємодії. Використання результатів дослідження дозволить напрацьовувати ефективні заходи щодо управління ризиками взаємодії суб’єктів господарювання з позиції високого рівня лояльності людського капіталу та з урахуванням якісної інформації щодо причин їх виникнення.
EN: In the article research concerning causes of risk was made, correlation between risk and conflicts was found out, based on the results own definition of "risk of interaction" and classification of these risks had been formed. During the research main causes risk of interaction identification and conflicts have been analyzed. Correlation and relation of these categories in the management of consulting company concerning problem solving of enterprise customer have been proved. The author's view concerning definition "risk of interaction" has been formed during substantial analysis of concepts of "risk" and "interaction" of business entities. Risk of interaction has been characterized as uncertain efficiency of human capital that created danger of development for а consulting company and affects on its profitability. Classification of conflicts had been researched based on this definition and classification of risks of interaction had been built on this ground in a general idea and within organizational and economic consulting mechanism of interaction. Using the results of the research will turn out effective measures to manage risks of interaction of business entities from a position of high-level of loyalty of human capital based on qualitative information about causes of occurrence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/693
Розташовується у зібраннях:№ 119

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yevtushenko.pdf353,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.