Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6891
Назва: General trends in the development of the tourism sector in Ukraine before and after COVID 19
Інші назви: Загальні тенденції розвитку туристичного сектору в Україні до і після COVID-19
Автори: Ноryn, Halyna
Горин, Галина Володимирівна
Ключові слова: tourism
region
domestic tourists
foreign tourists
market
tourist flows
туризм
ринок
регіон
зовнішні туристи
туристичні потоки
внутрішні туристи
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Ноryn H. V. General trends in the development of the tourism sector in Ukraine before and after COVID 19 / H. V. Ноryn // Економічний простір. – 2021. – №168. – С. 87-92‬‬
Короткий огляд (реферат): UK: The article deals with the development of the tourism sector in Ukraine. According to the 2026 Strategy for the Development of Tourism and Resorts in Ukraine is determined that the sphere of tourism is associated with the activities of more than 50 in-dustries, and its development diversification of the national economy, preservation and development of cultural potential. Tour-ism flown into Ukraine is estimated by the World Economic Forum. They estimated the total income from tourism in Ukraine in 2019 at 1.3 billion US dollars. Tourist flows in Ukraine is also observed by statistics of Ukraine. Analysis of statistics shows a significant increase in sales in summer and a decrease in sales in the off-season and winter. Tourism market in Ukraine during COVID-19 is researched, too. According to the State Statistics Service, value of sales by travel agencies in the second quarter of 2020 decreased by 95.8% from the recovery to the second quarter of 2019 and hotel services decreased by 84.1%.
UK: Стаття присвячена розвитку туристичного сектору в Україні. Аналізовано туристичну сферу України протя-гом останніх 20 років, відповідно цьому, мала тенденцію до скорочення. Україна належить до тих країн, що мають значний, але нереалізований туристичний потенціал. Відповідно, місце України в рейтингу Світового економічного форуму Travel&TourismCompetitivenessIndex останні 20 років коливалося в межах 76 – 88 серед 140 країн світу. Ту-ристичні потоки України 2019 році оцінено в 1,6 млрд. дол. США (в 2013 році – 4,1 млрд. дол. США) згідно даних світової туристичної організації UNWTO. Світовий економічний форум оцінив загальний дохід від туристичної ді-яльності в Україні в 2019 році в 1,3 млрд. дол. США. Досліджено, що на іноземні потоки в Україні припадає лише 18 % і зберіглася тенденція диференціації структури в’їзного туристичного потоку. Порівняно з 2018 роком, Укра-їна стала більш привабливою для громадян європейських країн, зокрема Німеччини, Ліхтенштейну, Великобританії, Литви, Латвії та Швеції. Показник впав стосовно в’їзду в Україну громадян, які прямували з Білорусі, Угорщини, Словаччини,Казахстану, Нідерландів, Іспанії та Бангладеш. У статті визначено наступні сегменти туристичного ринку в країні, такі як міський туризм; екологічний (зелений); етнічний; сільський; культурно-пізнавальний; подієвий; медичний, лікувально-оздоровчий; гастрономічний; релігійний; гірський, спортивний, велосипедний; пригодницький та активний; науковий та освітній; круїзний та яхтовий; шопінг та розважальний туризм. Проте в звітах Світової ту-ристичної організації та Європейської комісії Україна ні в одному з зазначених сегментів не входить навіть до ТОП 50 країн світу. Ще одним свідченням нерозвинутої в Україні туристичної інфраструктури, особливо інфраструктури, що пристосована до кліматичних умов країни, виступають показники сезонності на вітчизняному туристичному ринку. Аналіз статистичних даних показує значний зріст продаж в літній період і скорочення продаж в періоди міжсезоння та зимовий період. Аналізовано туристичних потоків України за 2019 рік в регіональному розрізі (аналізувалися лише внутрішні потоки за даними Державної служби статистики) та виділено чотири регіони на які припадає 80,2 % ту-ристичних потоків України. Епідемія COVID-19 мала значний вплив на туристичну галузь України, відповідно, обсяг продаж туристичними агентствами в ІІ кварталі 2020 року скоротився на 95,8 % по відношенню до ІІ кварталу 2019 року, готельні послуги скоротилися на 84,1 %.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6891
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/862/836
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/168-15
Розташовується у зібраннях:№ 168

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ноryn.pdf407,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.