Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6887
Назва: Дослідження споживачів у процесі створення та розповсюдження інноваційних товарів
Інші назви: Consumer research in the process of creation and distribution of innovative products
Автори: Решетілова, Тетяна Борисівна
Reshetilova, Tetiana
Куваєва, Тетяна Володимирівна
Kuvaieva, Tetiana
Ключові слова: інновації
декомпозиційний підхід
поведінка споживача
композиційний підхід
атрибути товару
decomposition approach
consumer behavior
compositional approach
innovation
product attributes
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: ДВНЗ ''Придніпровська державна академія будівництва та архітектури''
Бібліографічний опис: Решетілова Т. Б. Дослідження споживачів у процесі створення та розповсюдження інноваційних товарів / Т. Б. Решетілова // Економічний простір. – 2021. – №168. – С. 67-71‬‬
Короткий огляд (реферат): UK: Розглянуто мотиваційну інноваційність споживачів у процесі створення та розповсюдження інноваційних то-варів. Досліджено процес визначення споживчих переваг інноваційного товару на основі його атрибутів. Розроблено механізм процесу відбору цільової аудиторії для формування комплексу маркетингових комунікацій з урахуванням мо-тивації споживачів. Одним зі шляхів підтримання конкурентоспроможності підприємства, освоєння нових сегментів ринку є виведення інноваційних товарів. Цей процес завжди є достатньо ризиковим, навіть коли інноваційний товар має очевидні переваги для споживачів. Результати багатьох досліджень показали, що понад 30% товарів споживчо-го попиту і приблизно 20% товарів промислового призначення зазнають ринкових невдач. Пояснюється це тим, що інноваційні товари створюються переважно тільки на базі нових знань без урахування реальних потреб ринку. За цих умов ключовим чинником ринкового успіху товару є маркетингові дослідження споживачів на етапі створення інно-ваційного товару.
EN: The motivated consumer innovativeness in the creation and distribution of innovation products are considered. The process of determining the consumer preferences of innovative products based on its attributes is investigated. The target audience selection mechanism for the marketing communication complex formation considering the consumer motivation is developed. One of the ways of maintaining the competitiveness of the enterprise, the development of new market segments is the withdrawal of innovative products. This process is always quite risky, even when an innovative product has obvious benefits for consumers. The results of many studies have shown that more than 30% of consumer goods and about 20% of industrial goods suffer market failures. This is due to the fact that innovative products are mainly created only on the basis of new knowledge, without taking into account the real needs of the market. Under these conditions, the key factor in the market success of the product is the marketing research of consumers at the stage of creating an innovative product. Communication impact on consumer categories "innovators" and "early followers" leads to a faster perception of innovative products by the entire target audience. The impact on different categories of consumers through different sets of marketing communication tools corresponds to an approach based on the motivation of consumers of innovative products. The development of a set of marketing communication tools should take into account the needs that meet the innovative products or the relative advantages that they possess.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6887
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/858/832
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/168-11
Розташовується у зібраннях:№ 168

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reshetilova.pdf305,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.