Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6664
Назва: Дослідження маркетингового потенціалу промислового підприємства на прикладі ПРАТ «Отіс»
Інші назви: Investigation of the marketing potential of industrial enterprise on the example of PJSC "OTIS"
Автори: Овсієнко, Наталія Василівна
Ovsiienko, Nataliia
Ключові слова: маркетинг
маркетинговий потенціал
конверсія
клієнт-центричність
відновлення
clienе-сentricity
conversion
recovery
marketing
marketing potential
Дата публікації: бер-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Овсієнко Н. В. Дослідження маркетингового потенціалу промислового підприємства на прикладі ПРАТ «Отіс» / Н. В. Овсієнко // Економічний простір. – 2021. – № 167. – С. 71-75‬‬
Короткий огляд (реферат): UK: Останнім часом маркетинг стає невід’ємною частиною стратегій багатьох організацій. Це стає все більш зрозумілим і вживаним в Україні, і, якщо раніше це явище економічного життя було своєрідною екзотикою, а саме слово "маркетинг" здавалося дивним, то зараз маркетинг є найважливішою складовою успіху будь-яких підприємств, фірм , компанії: великі та малі, комерційні та некомерційні, національні та міжнародні. Як і в будь-якій іншій системі, неможливо визначити найважливіший компонент. Потенційно кожен з них, у разі поломки, зможе зруйнувати весь механізм. Але особливу увагу слід звернути на відповідність цілі та стратегії програми. Для побудови програми та визначення зі стратегією необхідно провести економічний аналіз середовища, в якому функціонує підприємство, та визначити маркетинговий потенціал. Маркетингова діяльність рівномірна і в даний час спрямована на визначення конкретних цілей та шляхів їх реалізації. У сучасному світі виробник повинен виробляти таку продукцію, яка буде знаходити збут і приносити прибуток підприємству. Для цього необхідно вивчити соціальні та індивідуальні потреби клієнта, запит ринку як умову та передумову виробництва. Концепція полягає в тому, що виробництво починається зі споживання, а не з обміну. Маркетинговий потенціал є складовою виробничих потужностей і розглядається як потенціал: - виробництва; - Маркетинг; - інформаційні; - техніко-технологічні; - організаційні; - соціальна; - Фінансові. Кожен сегмент впливає на інші. За подібного потенціалу розглядається можливість усіх факторів сформувати конкурентоспроможність підприємства. Маркетинговий потенціал є невід'ємною частиною маркетингової стратегії, яка зосереджена на підвищенні конкурентоспроможності та зростанні прибутку підприємства шляхом об'єднання всіх його ресурсів для виявлення та залучення споживачів та підтримання найбільш прибуткових. Розглядаючи маркетинговий потенціал підприємства "Otis", ми будемо на стороні оцінки результатів залучення нових клієнтів за допомогою аналізу показників конверсії та відновлення, а також утримання клієнтів та аналізу грошових потоків.
EN: Recently, marketing has become an integral part of the strategies of many organizations. It becomes more and more un-derstandable and used in Ukraine, and, if earlier this phenomenon of economic life was a kind of exoticism, namely the word "marketing" seemed strange, now marketing is the most important component of the success of any enterprises, firms, compa-nies: large and Small, commercial and non-profit, national and international. As in any other system, it is impossible to deter-mine the most important component. Potentially, each of them, in case of failure, will be able to destroy the entire mechanism. But special attention should be drawn to the compliance of the program's goal and strategy. For the construction of the program and the definition with the strategy it is necessary to conduct an economic analysis of the environment in which the enterprise functions and determine marketing potential. Marketing activities are even and currently aimed at identifying specific objec-tives and ways of their implementation. In the modern world, the manufacturer must produce such products that will find sales and bring profits to the enterprise. To do this, it is necessary to study the social and individual needs of the client, a market request as a condition and prerequisite for production. The concept lies in the fact that production begins with consumption rather than exchange. Marketing potential is a component of production capacity and is considered as potential: production; Marketing; informational; technical and technological; organizational; social; Financial. Each segment affects others. Under similar potential, the possibility of all factors to form competitiveness of the enterprise is considered. Marketing potential is an integral part of a marketing strategy that focuses on improving the competitiveness and growth of enterprise profits through the unification of all its resources to identify and attract consumers and maintaining the most profitable ones. Consider the market-ing potential of the enterprise "Otis" we will be on the side of assessing the results of obtaining new clients through the analysis of conversion and recovery indicators, as well as customer retention and cash flow analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6664
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/835
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/167-13
Розташовується у зібраннях:№ 167

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovsiienko.pdf409,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.