Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Прогнозування збуту продукції підприємства та оптимізація процессів закупівліЖара, Аліна; Прилєпова, Марина Олександрівна (керівник)
2020Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузіБольшак, Вікторія; Бойко, Тетяна Юріївна (керівник)
2020Маркетингова діяльність інтернет-аптеки «Аптека 24» та шляхи її вдосконаленняКарлова, Ольга; Чимшит, Сергій Іванович (керівник)
2020Маркетингова діяльність у забезпеченні конкурентоспроможності підприємстваКриворучко, Микита; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2020Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємстваКуликова, Катерина; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2020Організація та шляхи удосконалення маркетингової діяльності торгівельної мережіМіщенко, Анастасія; Прилєпова, Марина Олександрівна (керівник)