Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6568
Назва: Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі
Автори: Большак, Вікторія
Бойко, Тетяна Юріївна (керівник)
Ключові слова: маркетингова діяльність
підприємства
споживачі
рекламна галузь
ефективність
шляхи підвищення
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Большак В. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі : магіст. робота : 075 Маркетинг / Вікторія Большак ; керівник Т. Ю. Бойко. – Дніпро, 2020. – 116 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6568
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bolshak.docx
  Restricted Access
493,97 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.