Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6536
Назва: Розробка мобільного додатку для оцінки ефективності мерчандайзингу торгівельної компанії
Автори: Бараник, Владислав
Ільєв, Ілля Маркович (керівник)
Ключові слова: мерчандайзинг
конкурентоспроможність
мобільні додатки
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Бараник В. Розробка мобільного додатку для оцінки ефективності мерчандайзингу торгівельної компанії : магіст. робота : 122 Комп’ютерні науки / Владислав Бараник ; керівник І. М. Ільєв. – Дніпро, 2020. – 99 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6536
Розташовується у зібраннях:122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Baranyk.pdf
  Restricted Access
891,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.