Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6378
Назва: Менеджмент системи індикаторів до оцінки ефективності запровадження сталого розвитку туризму та його міжнародне позиціонування
Інші назви: Management of the system of indicators for evaluation of efficiency of implementation of sustainable tourism development and its international positioning
Автори: Борблік, Карина Едуардівна
Borblik, Karyna
Ключові слова: туристична галузь
управління стійким розвитком туризму
національний туризм
туризм
система показників для оцінки ефективності
позиціонування
tourism industry
management of sustainable tourism developmen
system of indicators for evaluating efficien
positioning
national touris
touris
Дата публікації: лют-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Борблік К. Е. Менеджмент системи індикаторів до оцінки ефективності запровадження сталого розвитку туризму та його міжнародне позиціонування / К. Е. Борблік // Економічний простір. – 2021. – № 166. – С. 24-28
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглядаються напрямки розвитку та просування національного туризму, сегментація туристів за найважливішими критеріями, такими як споживчі переваги, географія та демографія, які будуть аналізувати їх сприйняття призначення. Визначено стратегічні напрямки прогнозування, планування та програмування сталого розвитку національної туристичної галузі, а також критерії його просування на світовій арені. Пропонується використовувати бренд туристичного ринку як єдиний процес створення та управління туристичним іміджем країни з метою досягнення його статусу, що гарантує стабільне коло, визначає переваги споживачів, створює додану вартість для туристичних послуг та посилює ринкові позиції в туризмі. Представлено систему показників для оцінки ефективності сталого розвитку в контексті стратегічного позиціонування національного туризму. Система управління туристичною галуззю вдосконалена в інтересах підвищення привабливості туристичних продуктів, що пропонуються на національному туристичному ринку України. Для оцінки ефективності сталого розвитку туризму розроблено кількісні інструменти, які полягають у підрахунку таких показників, як загальний внесок в економіку, кількість створених робочих місць, внесок регіональних ринків у місцеві бюджети, ймовірність ризику втрати планові доходи. та своєчасно приймати необхідні управлінські рішення для коригування виняткових заходів. Розроблено комплекс заходів для створення організаційно-економічних передумов для ефективного інформаційного забезпечення сталого розвитку національного туристичного простору, бази даних учасників ринку, підвищення рівня наукової обґрунтованості управлінських рішень у галузі розвитку туризму на основі надійних інформація. Обґрунтовано, що розвиток пріоритетних видів туризму та вдосконалення туристичних продуктів сприятиме підвищенню їх привабливості, створенню сприятливих умов для збільшення припливу туристів та прибутковості туристичної інфраструктури.
EN: The article considers the directions of development and promotion of national tourism, segmentation of tourists by the most important criteria, such as consumer preferences, geography and demography, which will analyze their perception of destination. The strategic directions of forecasting, planning and programming of sustainable development of the national tourism industry, as well as the criteria for its promotion on the world stage are determined. It is proposed to use the brand of the tourist market as the only process of creating and managing the tourist image of the country in order to achieve its sta-tus, which guarantees a stable circle, determines consumer benefits, creates added value for tourist services and strengthens market position in tourism. A system of indicators for assessing the effectiveness of sustainable development in the context of strategic positioning of national tourism is presented. The management system of the tourism industry has been improved in the interests of increasing the attractiveness of tourism products offered on the national tourism market of Ukraine. Quantitative tools have been developed to assess the effectiveness of sustainable tourism development, which consists in calculating such indicators as the total contribution to the economy, the number of jobs created, the contribution of regional markets to local budgets, the probability of risk of loss of planned revenues. and make the necessary management decisions in a timely man-ner to adjust exceptional measures. A set of measures has been developed to create organizational and economic prerequisites for effective information support for sustainable development of the national tourist space, a database of market participants, increasing the level of scientific validity of management decisions in the field of tourism development based on reliable in-formation. It is substantiated that the development of priority types of tourism and improvement of tourist products will help increase their attractiveness, create favorable conditions for increasing the influx of tourists and the profitability of tourist infrastructure
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6378
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/807
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/166-4
Розташовується у зібраннях:№ 166

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borblik.pdf383,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.