Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6313
Назва: Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Китаю
Інші назви: The emergence of the automotive industry in China
Автори: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, Olha
Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
Pinyak, Iryna
Піняк, Ірина Любомирівна
Pinyak, Iryna
Ключові слова: автомобільна промисловість
автомобільний ринок
державна політика
інвестиції
виробник автомобілів
економічний розвиток
automotive industry
car market
car manufacturer,
economical development
investmen
statepolicy
Дата публікації: лют-2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Краузе О. І. Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Китаю / О. І. Краузе, Н. М. Голда, І. Л. Піняк // Економічний простір. – 2021. – № 166. – С. 12-17
Короткий огляд (реферат): UK: Машинобудівна галузь, у тому числі автомобільна, належить до стратегічних галузей економіки країни і значною мірою визначає рівень розвитку. Китайська автомобільна промисловість бере свій початок з 1953 року, а перший автомобільний завод, Перший автомобільний завод (FAW), був відкритий в Пекіні. Протягом наступних кількох років було створено ще кілька автозаводів у Нанкіні, Ханхаї, Цзінані та Пекіні. Вимоги до коштів, технологій та модернізації автомобілів стимулювали залучення зовнішніх інвестицій. Було прийнято ряд обмежувальних заходів для стримування зовнішньої конкуренції, зменшення імпорту автомобілів та залучення інноваційних технологій, включаючи високі тарифні та нетарифні бар'єри, перевірку та обмеження іноземного капіталу, обмежуючи частку ринку для іноземних компаній. Підписуючи угоду про спільне підприємство, китайська сторона наполягала на передачі технологій та підпорядкуванні керівництву Китаю. Volkswagen вперше побудував автомобільний завод у Китаї. Сьогодні майже кожна прогресивна автомобільна компанія представлена ​​на китайському автомобільному ринку, наприклад, Mercedes-Bens, Ford, General Motors, Suzuki, Daihatsu, Honda, Subaru, Citreon, Toyota. Більшість із них мають партнерські стосунки з одним із трьох найбільших виробників автомобілів у Китаї. Американські, європейські та японські автовиробники розглядають Китай як перспективний ринок, оскільки попит на транспортні засоби в США та Європі зменшується. Для китайського автомобільного ринку автомобілі виготовляються відповідно до вимог місцевого споживача - консервативний, з якісним дизайном, низьким та середнім ціновим сегментом. З 2009 року іноземні автомобільні компанії становлять 85% китайського автомобільного ринку. Близько 60% автомобілів, що продаються в Китаї, виробляються на місцевому рівні. Однак автомобільна промисловість Китаю сильно роздроблена і в основному складається з невеликих компаній, що виробляють невеликий асортимент комплектуючих. Таке виробництво трудомістке при порівняно низькому використанні передових технологій порівняно з виробниками автомобілів у розвинених країнах, часто не маючи економії на масштабі. Витрати на дослідження становлять значну частину структури витрат. Більшість компаній виробляють низькотехнологічні деталі зі значною імпортною присутністю.
EN: The engineering industry, including the automotive industry, belongs to the strategic branches of the country’s economy and to a large extent determines the level of development. The Chinese automobile industry dates back to 1953, and the first automo-bile factory, the First Automobile Works (FAW), was started in Beijing. Over the next few years, several more car factories were established in Nanjing, Khanhai, Jinan and Beijing. The requirements of funds, technologies and automotive modernization stimulated the attraction of external investment. A number of restrictive measures have been adopted to curb external competi-tion, reduce car imports and attract innovative technologies, including high tariff and non-tariff barriers, screening, and restric-tions on foreign capital, Limiting market share to foreign companies. When signing the joint-venture agreement, the Chinese side insisted on technology transfer and subordination to the Chinese leadership. Volkswagen first built a car factory in China. Today almost every progressive car company is represented in the Chinese car market, such as Mercedes-Bens, Ford, General Motors, Suzuki, Daihatsu, Honda, Subaru, Citreon, Toyota. Most of them have partnerships with one of China’s top three car manufacturers. American, European, and Japanese automakers see China as a promising market as demand for vehicles in the US and Europe shrinks. To the Chinese automobile market, the cars are made according to the requirements of the local consumer – conservative, with high-quality design, low and middle price segment. Since 2009, foreign automobile companies have accounted for 85% of the Chinese car market. About 60% of the cars sold in China are locally produced. However, China’s automobile industry is highly fragmented and mostly consists of small companies that produce a small range of components. Such production is labour-intensive with relatively low use of advanced technologies compared to car manufacturers in deve-loped countries, often lacking economies of scale. Research expenditure accounts for a large part of the expenditure structure. Most companies produce low-tech parts with significant import presence
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6313
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/805
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/166-2
Розташовується у зібраннях:№ 166

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krause.pdf334,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.