Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсєєва, Галина Петрівна-
dc.contributor.authorЕвсеева, Галина Петровна-
dc.contributor.authorYevsieieva, Halyna-
dc.contributor.authorАкімова, Валентина Семенівна-
dc.contributor.authorАкимова, Валентина Семеновна-
dc.contributor.authorAkimova, Valentyna-
dc.date.accessioned2021-04-28T06:56:43Z-
dc.date.available2021-04-28T06:56:43Z-
dc.date.issued2015-02-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/43213-
dc.identifier.citationЄвсєєва Г. П. Азбука педагогічного красномовства / Г. П. Євсєєва, В. С. Акімова // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2015. – № 2. – С. 64-69.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6290-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Суспільство ставить нові вимоги до підготовки викладача, який мусить говорити не тільки про базові знання, уміння, незалежно від його фахового профілю, а й про педагогічну, ораторську майстерність, що становить фундамент професіоналізму викладача. Аналіз досліджень. Аналіз наукової літератури показав, що риторичні знання, які б сприяли формуванню вмінь культурного способу мовленнєвої взаємодії і є частиною риторичної культури, представлені недостатньо. Вчені традиційно розглядають культуру мови, що, на жаль, не в змозі вирішити проблеми риторичної культури. Мета статті – осмислити завдання педагогічної риторики стосовно власних можливостей, конкретної ситуації спілкування, проаналізувати і виробити свій оригінальний стиль, розширити обрії риторики в контексті завдань вищої школи. Висновок. Отже, красномовство – інструмент дуже тонкий і користуватися ним треба обережно; воно має свої і небезпеки і користь: воно може бути щитом і мечем мужності, але й кинджалом зломовності. Справжнє ораторське мистецтво, яким мусить бездоганно володіти викладач – це гармонійне поєднання змісту і форми, теорії і культури мовлення. Подати глибину теорії треба в гарній, вишуканій, елегантній мовній упаковці. Ораторське педагогічне мистецтво – це мистецтво говорити красиво, захоплююче, розумно, емоційно, це вміння навчати і виховувати без примусу і насильства, доказовість має приносити естетичне задоволення, впливати на волю і спонукати до активної діяльності, спираючись на знання і природні здібності. Педагог повинен бути справжнім володарем аудиторіїen_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Общество предъявляет новые требования к подготовке преподавателя, который должен говорить не только о базовых знаних, умениях, независимо от его профессионального профиля, но и о педагогическом, ораторском мастерстве, что составляет фундамент профессионализма педагога. Анализ исследований. Анализ научной литературы показал, что риторические знания, способствующие формированию умений культурного способа речевого взаимодействия и являющиеся частью риторической культуры, представлены недостаточно. Ученые традиционно рассматривают культуру речи, что, к сожалению, не в состоянии решить проблемы риторической культуры. Цель статьи – осмыслить задачи педагогической риторики в отношении собственных возможностей, конкретной ситуации, проанализировать и выработать свой оригинальный стиль, расширить горизонты риторики в контексте задач высшей школы. Вывод. Итак, красноречие – инструмент очень тонкий и пользоваться им необходимо осторожно; оно имеет свои опасности и пользу: оно может быть как щитом и мечом мужества, так и кинжалом злословия. Настоящее ораторское искусство, которым должен безупречно владеть преподаватель, – это гармоничное сочетание содержания и формы, теории и культуры речи. Подать глубину теории необходимо в хорошей, изысканной, элегантной языковой упаковке. Ораторское педагогическое искусство – это искусство говорить красиво, увлекательно, разумно, эмоционально, это умение обучать и воспитывать без принуждения и насилия, доказательность должна приносить эстетическое удовольствие, влиять на волю и побуждать к активной деятельности, опираясь на знания и природные способности. Педагог должен по-настоящему владеть аудиторией-
dc.description.abstractEN: Problem statement. The society offers new requirements to preparation of a lecturer who should talk not only about basic knowledge and skills independently from specialty, but also about pedagogical oratorical art that creates a foundation of a lecturer’s qualification. Analysis of research. Analysis of scientific literature showed that rhetoric knowledge would favor formation of skills of cultural way of speech interaction is a part of rhetoric culture was not represented completely enough. Culture of language is considered by scientists traditionally, but unfortunately it cannot solve problem of rhetoric culture.The objective of the article. To consider the task of pedagogical rhetoric according to personal abilities and particular situation of communication; to analyze and create own original style and broaden the boundaries the horizons of rhetoric in the context of the tasks of the higher school. Conclusions. So, oratory is a very delicate tool and it should be used carefully, it has its danger and use. It can be shield and sword of courage but dagger of slander. Real oratorical art is a harmonic combination of content and form, theory and culture of language and teacher should has it in a perfect way. To show the deep of theory in a perfect, nice, elegant language package. Oratorical pedagogical art is a skill to talk nice, fascinating , perfectly, emotionally, it is an ability to educate and bring up without pressure and violence, conclusiveness should take an aesthetic satisfaction, to the lecturer should be the real possessor of an audience, influence on a will and encourage to active professional activity based on knowledge and personal skills-
dc.language.isouken_US
dc.subjectриторикаen_US
dc.subjectораторське мистецтвоen_US
dc.subjectпедагогічний професіоналізмen_US
dc.subjectкультура мовленняen_US
dc.subjectкультура мисленняen_US
dc.subjectіндивідуальний ораторський стильen_US
dc.subjectмистецтво переконівальної діїen_US
dc.subjectриторикаen_US
dc.subjectораторское искусствоen_US
dc.subjectпедагогический профессионализмen_US
dc.subjectкультура речиen_US
dc.subjectкультура мышленияen_US
dc.subjectиндивидуальный ораторский стильen_US
dc.subjectискусство убеждающего действияen_US
dc.subjectrhetoricen_US
dc.subjectoratory, pedagogical professionalismen_US
dc.subjectlanguage culture, culture of thinkingen_US
dc.subjectindividual oratorical styleen_US
dc.subjectart persuasive actionen_US
dc.titleАзбука педагогічного красномовстваen_US
dc.title.alternativeАзбука педагогической риторикиen_US
dc.title.alternativeThe basic of pedagogical rhetoricen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 02

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yevsieieva.pdf221,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.