Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6150
Назва: Визначення засобів механізації для розбирання завалів на дорогах
Інші назви: Определение средств механизации для разборки завалов на дорогах
Determination of facilities of mechanization for sorting out of obstructions on roads
Автори: Шатов, Сергій Васильович
Шатов, Сергей Васильевич
Shatov, Serhii
Ключові слова: техногенні аварії
бульдозери із захватами
зруйновані будівлі
завали на дорогах
засоби механізації
техногенные аварии
средства механизации
бульдозеры с захватами
разрушенные здания
завалы на дорогах
technogenic failures
destructed buildings
facilities of mechanization
bulldozers with to the captures
obstructions on roads
Дата публікації: лют-2015
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Шатов С. В. Визначення засобів механізації для розбирання завалів на дорогах / С. В. Шатов // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2015. – № 2. – С.20-28
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. Техногенні катастрофи, аварії або стихійні лиха призводять до руйнування будівель і споруд та транспортних мереж (доріг). На непошкоджених автодорогах теж можуть міститися уламки зруйнованих будівель, які утворюють завали та перешкоджають руху техніки й робітників до об’єкта виконання робіт. Зараз завали розбираються засобами механізації, які не відповідають вимогам ведення рятувальних або відновлювальних робіт, вони виконуються за недосконалими технологічними схемами, а це збільшує терміни та трудомісткість їх ведення. Мета статті – розроблення технологічних та технічних рішень розбирання завалів зруйнованих будівель і споруд на транспортних мережах із використанням нових типів машин та їх робочого обладнання. Висновок. На основі створених узагальненої моделі вхідної інформації та графа прийняття рішень розроблено організаційно-технологічні заходи з розбирання завалів зруйнованих будівель на транспортних мережах, технологічні особливості яких полягають у використанні бульдозерів із захватами на відвалах. На підставі розробленого програмного забезпечення “Buldozer_search” установлено, що продуктивність бульдозерів із захватами для вилучення окремих уламків та їх транспортування у 1,2 – 1,8 раза вища, ніж у бульдозерів традиційної конструкції.
RU: Постановка проблемы. Техногенные катастрофы, аварии или стихийные бедствия приводят к разрушению зданий, сооружений и транспортных сетей (дорог). На неповрежденных автодорогах также могут находиться обломки разрушенных зданий, которые образуют завалы и препятствуют движению техники и рабочих к объекту выполнения работ. В настоящий момент разборка завалов выполняется средствами механизации, которые не отвечают требованиям спасательных или восстановительных работ, что обусловливает выполнение этих работ по несовершенным технологическим схемам, а это увеличивает сроки и трудоемкость их выполнения. Цель статьи – разработка технологических и технических решений разборки завалов разрушенных зданий и сооружений на транспортных сетях с использованием новых типов машин и их рабочего оборудования. Вывод. На основе созданных обобщенной модели входной информации и графа принятия решений разработаны организационно-технологические мероприятия по разборке завалов разрушенных зданий на транспортных сетях, технологические особенности которых заключаются в использовании бульдозеров с захватами на отвалах. На основании разработанного программного обеспечения “Buldozer_search” установлено, что производительность бульдозеров с захватами при извлечении отдельных обломков и их транспортировке в 1,2 – 1,8 раза выше, чем у бульдозеров традиционной конструкции.
EN: Problem statement. Technogenic catastrophes, failures or natural calamities, lead to destruction of buildings and buildings and transport ways. At presence of intact motorways, there are wreckages of destructed buildings which form obstructions and hinder motion of technique and workers to the object of implementation of works. Presently sorting out of obstructions is executed by facilities mechanizations which do not meet the requirements of rescue or restoration works, and this stipulates implementation of these works with imperfect technological schemes, and it increases terms and labor intensiveness of their implementation. Purpose. Development of technological and technical decisions of sorting out of obstructions of the destructed buildings and buildings on transport ways with the use of new types of machines and their working equipment. Conclusion. On the basis of created of entrance information of the generalized model and column of making a decision organizational and technological decisions are developed on sorting out of obstructions of the destructed buildings on transport networks the technological features of which consist in the use of bulldozers with captures on dumps. On the basis of the developed software “Buldozer_search” is set, that the productivity of bulldozers with captures at extraction of separate wreckages and their transporting in 1,2 – 1,8 times higher, than at the bulldozers of traditional construction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6150
Інші ідентифікатори: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/43195
Розташовується у зібраннях:№ 02

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shatov.pdf512,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.