Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуваєва, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorKuvaieva, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-05-23T10:30:45Z-
dc.date.available2019-05-23T10:30:45Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifierhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_122_12-
dc.identifier.citationКуваєва Т. В. Управління партнерськими відносинами промислового підприємства / Т. В. Куваєва // Економічний простір. - 2017. - № 122. - С. 104-116.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612-
dc.description.abstractUK: Досліджено основні форми організації взаємодії промислового підприємства в каналах забезпечення та збуту. Виявлено, що формування моделі управління відносинами підприємства потребує оцінювання форми управління мережевою структурою на основі ймовірнісного підходу щодо врахування різноманітних чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Запропоновано інструментарій управління взаємовідносинами промислового підприємства, що заснований на особливостях марківської системи з дискретними станами. Побудовані математичні моделі дозволяють ідентифікувати задані параметри як із різновидами партнерства, так і діяльністю на основі разових договорів. Розрахунки, що здійснено на прикладі забезпечення промислового підприємства витратними інструментами та комплектуючими, довели необхідність надання спеціальних функцій маркетингових досліджень ринку та організації управління підприємствами – партнерами мережі одному з них (координатору), якого запропоновано розглядати як підприємство – інтегратор.en_US
dc.description.abstractEN: The main forms of the organization of the industrial enterprise interaction in supply channels are investigated. It is revealed that forming the model of management of enterprise relations requires assessment of the form of the network structure based on the probabilistic approach within accounting the various factors of the external and internal environment. The toolkit of management of mutual relations of the industrial enterprise, based on features of the Markov system with discrete states is offered. The developed mathematical models allow identifying the given parameters both with varieties of partnership and activity based on single contracts. Calculations were carried out on the example of providing industrial enterprises with consumable tools and components. The need of providing special functions of marketing research and organization of management of the enterprises - partners of the network to one of them, who is proposed to be considered as an integrator enterprise, was proved.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпромислове підприємствоen_US
dc.subjectформи організації взаємодіїen_US
dc.subjectпартнерствоen_US
dc.subjectмарківські процесиen_US
dc.subjectindustrial enterpriseen_US
dc.subjectforms of the organization of interactionen_US
dc.subjectMarkov processesen_US
dc.subjectpartnershipen_US
dc.titleУправління партнерськими відносинами промислового підприємстваen_US
dc.title.alternativeManagement of partnership relations of industrial enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 122

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuvaieva.pdf561,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.