Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6085
Назва: Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
Інші назви: The influence of marketing product policy on consumer behaviour in crisis
Автори: Хурдей, Вікторія Дмитрівна
Khurdei, Viktoriia
Даценко, Вікторія Володимирівна
Dacenko, Viktoriia
Семенова, Людмила Юріївна
Semenova, Ludmila
Ключові слова: криза COVID-19
маркетингова товарна політика
імідж бренду
вибір клієнта
споживчі тренди
ціннісна пропозиція
цифрові покупки
поведінка споживача
онлайн-продажі
COVID-19 crisis
online sales
customer choice
marketing product policy
consumer trends
value proposition
digital purchases
consumer behaviour
brand image
Дата публікації: січ-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Хурдей В. Д. Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи / В. Д. Хурдей, В. В. Даценко, Л. Ю. Семенова // Економічний простір. – 2021. – № 165. – С. 96-100.
Короткий огляд (реферат): UK: Криза COVID-19 кардинально змінила тренди глобальної економіки, сформувала нові споживчі тенденції та змусила компанії змінювати маркетингову стратегію, зокрема маркетингову товарну політику, адже запровадження соціальної дистанції вплинуло на соціально-економічне життя населення та його споживчі звички. Дослідження поведінки споживачів у нових економічних реаліях дасть змогу вчасно внести корективи в маркетингову товарну політику з урахуванням споживчих трендів та ціннісних пріоритетів, а також розробити рекомендації щодо формування маркетингової товарної політики на основі ціннісної пропозиції. Для досягнення поставленої мети проаналізовано вплив маркетингової товарної політики в умовах кризи на поведінку споживачів; визначено споживчі тренди в умовах кризи; розглянуто варіанти стратегічних рішень товарної політики і розроблено рекомендації вітчизняним товаровиробникам щодо процесу вдосконалення маркетингової товарної політики в умовах кризи; запропоновано напрями формування та укріплення іміджу бренду і посилення довіри до бренду. Визначено, що в умовах кризи виживуть та розвиватимуться у майбутньому тільки ті підприємства, які досліджують споживчі тренди, діють активно, підтримують імідж та завойовують прихильність споживачів. Зазначено, що планувати маркетингову товарну політику компаній необхідно з урахуванням складників цифрового маркетингу (діджитал-маркетингу).
EN: The COVID-19 crisis radically changed the trends of the global economy, formed new consumer trends and forced companies to change their marketing strategy, in particular marketing product policy, because the introduction of social distance affected the social and economic life of the population and their consumer habits. The study of consumer behavior in the new economic realities will allow making timely adjustments to marketing product policy taking into account consumer trends and value priorities, as well as developing recommendations for the formation of marketing product policy based on the value proposition. To achieve this goal the impact of marketing product policy in times of crisis on consumer behavior was analyzed; consumer trends in times of crisis were identified; options for strategic decisions of product policy were considered and recommendations were developed for domestic producers on the process of improving marketing product policy in times of crisis; directions for forming and strengthening brand image and strengthening brand confidence were proposed. It is determined that only those enterprises that study consumer trends, act actively, maintain the image and win the favor of consumers will survive and develop in the future in the crisis. It is noted that it is necessary to plan the marketing product policy of companies taking into account the components of digital marketing. It has been proved that the improvement of marketing product policy should take into account consumer trends, ensure the value of the supply and require a strategic approach. This means that the decision on the brand should be made not only from the point of view of current interests, but also taking into account what the future of the company should look like. Improving the marketing product will allow companies to create relevant products, increase the efficiency of online sales, increase the brand image, make customer choices and influence consumer behavior, which will increase consumer satisfaction, trust in the brand, constant sales and stable profit. Further research is advisable to focus on the justification of consumer loyalty and loyalty to the brand. Certain provisions of scientific research can be used in the educational process and in the writing of scientific papers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6085
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/793
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/165-17
Розташовується у зібраннях:№ 165

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khurdei.pdf360,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.