Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5917
Назва: Корпоративна культура соціально відповідальних металургійних підприємств
Інші назви: Corporate culture of socially responsible metallurgical enterprises
Автори: Прушківський, Володимир Генадійович
Prushkivskyi, Volodymyr
Литовка, В. А.
Litovka, V. A.
Ключові слова: корпоративна культура
металургійні підприємства
соціально відповідальна організація
корпоративна соціальна відповідальність
інноваційна культура
сталий інноваційний розвиток
цінності
корпоративні соціальні ініціативи
corporate culture
corporate social responsibility
sustainable innovative development
metallurgical enterprises
socially responsible organization
values
corporate social initiatives
innovative culture
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Прушківський В. Г. Корпоративна культура соціально відповідальних металургійних підприємств / В. Г. Прушківський, В. А. Литовка // Економічний простір. – 2020. – № 164. – С. 106-111.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті висвітлено особливості формування корпоративної культури соціально відповідальних металургійних підприємств та розроблено науково-практичні рекомендації щодо їх управління в умовах сталого інноваційного розвитку. Авторами розглянуто погляди науковців щодо сутності та структури корпоративної культури. Норми і цінності є найбільш важливими елементами будь-якої організації. Для управління корпоративною культурною ком- панії важливим є поділ цінностей за ступенем їх прийняття в організації: визнані публічно (проголошені, засвоєні, підтримувані), фактичні та бажані цінності. Корпоративна культура компанії розглядається як складна дина- мічна ієрархічна система, яка складається з формальної (місія, бачення, цінності, які втілені в практиці компанії) та неформальної (соціальні взаємозв’язки, рольові моделі, ритуали, важливі історії в компанії) складових, які змі- нюються під впливом внутрішнього та зовнішнього середовища компанії. Дана система має тісний взаємозв’язок з корпоративною соціальною відповідальністю. Корпоративна культура, яка не має цінностей соціальної відпові- дальності та не спрямована на стимулювання технологічних, маркетингових, соціальних чи управлінських інновацій, не може досягнути стійкої позитивної соціальної динаміки. Авторами здійснено аналіз корпоративної соціальної відповідальності, елементів корпоративної культури та стратегічного розвитку металургійних підприємств Групи «МЕТІНВЕСТ». Протягом останніх років основні зусилля компаній були зосереджені на екологічні цілі сталого роз- витку, а саме модернізації підприємств. З метою досягнення сталого інноваційного розвитку та імплементації цін- ностей безпеки і турботи про екологію, металургійним підприємствам необхідно розвивати інноваційну культуру, зокрема стимулювати розвиток сталих інновацій та інноваторів серед персоналу, посилити виконання комплексу програм, які сприяють модернізації у виробничому й екологічному аспектах, здійснювати інвестиційну підтримку екологічних проектів, спрямованих на покращення загального екологічного стану й підвищення рівня життя в міс- тах присутності.
EN: The peculiarities of the corporate culture formation of socially responsible metallurgical enterprises are depicted and the scientific and practical recommendations for their management in terms of sustainable innovation are developed in the article. The authors consider the views of scholars on the nature and structure of corporate culture. Norms and values are the most important elements of any organization. It is important to divide the values according to the degree of their acceptance in the organization for the company's corporate culture management: publicly recognized (proclaimed, mastered, supported), actual and desired values. The company's corporate culture is as a complex dynamic hierarchical system consisting of formal (mission, vision, values embodied in the company's practice) and informal (social relationships, role models, rituals, important stories in the company) components that change under the influence of the internal and external environment of the company. This system is closely linked to corporate social responsibility. A corporate culture, which does not have the values of social responsibility and is not aimed at stimulating technological, marketing, social or managerial innovations, cannot achieve sustainable positive social dynamics. The authors have analysed the corporate social responsibility, elements of corporate culture and strategic development of metallurgical enterprises of the METINVEST Group. In recent years, the main efforts of companies have been focused on environmental goals of sustainable development, namely the modernization of enterprises. In order to achieve sustainable innovation and implementation of safety values and care for the environment, metallurgical enterprises need to develop an innovative culture, including stimulating the development of sustainable innovation and innovators among staff, strengthen the implementation of a set of programs that promote modernization in production and environmental aspects, projects aimed at improving the overall environmental situation and raising living standards in the cities of presence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5917
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/764
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/164-28
Розташовується у зібраннях:№ 164

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prushkivskyi.pdf311,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.