Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5912
Назва: Потреби у професійному розвитку покоління Z в еру діджиталізації
Інші назви: Needs in generation z's professional development in the digital era
Автори: Даниленко, Олена Авксентіївна
Danylenko, Olena
Ключові слова: потреба
тверді навички
види професійного навчання
м’які навички
розвиток персоналу
покоління Z
діджиталізація
форми професійного навчання
need
staff development
soft skills
hard skills
forms of advanced professional training
Generation Z (Gen Z)
digitalization
types of advanced professional training
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Даниленко О. А. Потреби у професійному розвитку покоління Z в еру діджиталізації / О. А. Даниленко // Економічний простір. – 2020. – № 164. – С. 79-81.
Короткий огляд (реферат): EN: Однією з перешкод досягнення бажаних цілей і результатів українських організацій є відсутність аналізу потреб у професійному розвитку персоналу, так як доведений зв’язок між розвитком персоналу, якістю продукції, продук- тивністю праці, ефективним управлінням. Покоління Z вже становить до 10% персоналу організацій й вважається майбутнім світової економіки, воно діджиталізоване, має особливості освіти, цінностей, мотивації, які важливо ураховувати в їх розвитку як професіоналів. За допомогою соціологічного дослідження нами виявлені з точки зору пра- цюючого покоління Z такі проблеми їх професійного розвитку в еру діджиталізації: значна байдужість українських організацій щодо урахування потреб у професійному розвитку покоління Z, відсутність стратегії розвитку персоналу в розрізі поколінь від X до Z, відсутність коштів на ці цілі, незадоволеність процесом навчанням та розвитку їх як про- фесіоналів, відсутність якісних форм та методів навчання. Потребами у професійному розвитку покоління Z в еру ді- джиталізації є: серед видів професійного навчання – підвищення кваліфікації, перепідготовка, адаптаційне навчання, первинна професійна підготовка; серед форм професійного навчання – неформальне професійне навчання, інформальне навчання, яке відбувається будь-де, навчання з відривом від роботи (денна форма) й навчання з відривом від роботи (вечірня, заочна форми), формальне навчання, навчання на робочому місці та стажування; серед форм професійного навчання безпосередньо на робочому місці – коучинг, інструктаж та наставництво, ротація персоналу, учнівство; серед форм професійного навчання поза робочим місцем – лекція, розгляд кейсів, тренінг сенситивності, рольові ігри та онлайн навчання, урок і дистанційне навчання; потребами у розвитку м’яких (універсальних) навичок є розвиток емоційно-вольових, управлінських, соціально-поведінкових; потребами у розвитку твердих навичок – багатопрофіль- них, знання іноземних мов, вузькопрофесійних. Практична значущість статті полягає у можливості використання результатів соціологічного дослідження для налагодження ефективного діалогу між роботодавцем та поколінням Z щодо урахування їх потреб у професійному розвитку, це принесе швидкі позитивні та потрібні зміни обом сторонам.
EN: One of the obstacles to achieving the desired goals and results of Ukrainian organizations is the lack of analysis of the needs for staff professional development, as a proven link between staff development, product quality, productivity, effective management. Generation Z (Gen Z) already makes up to 10% of the staff in companies and is considered the future of the world economy, it is digitalized, has features of education, values, motivation, which are important to consider in their development as professionals. According to sociological research, it was identified from the point of view of the working Gen Z the following problems of their professional development in the digital era: significant indifference of Ukrainian organizations to take into account the needs of Gen Z professional development, lack of staff development strategy goals, dissatisfaction with the learning process and their development as professionals, lack of quality forms and training methods. The needs in Gen Z professional development in the digital era are: among the types of advanced professional training – advanced training, retraining, adaptive training, primary vocational training or basic training; among the forms of advanced professional training- non-formal training, informal training that takes place anywhere, part-time training (full-time) and part-time training (evening, distance learning), formal training, on-the-job training and internships; among the forms of vocational training directly on the workplace – coaching, staff briefing and mentoring, staff rotation, apprenticeship; among the forms of advanced professional training outside the workplace – lecture, case study, sensitivity training, role-playing games and e-learning, online training and distance learning; the need for the development of soft (universal) skills is the development of emotional, volitional, managerial, social and behavioral skills; needs for the development of hard- skills, such as multidisciplinary knowledges, knowledge of foreign languages, narrow professional skills. The practical significance of the article consists of the possibility of using the sociological research results to establish an effective dialogue between the employer and Gen Z to take into account their needs for professional development, it will bring rapid positive and necessary changes for both parties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5912
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/759
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/164-13
Розташовується у зібраннях:№ 164

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Danylenko.pdf353,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.