Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5911
Назва: Засоби формування інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства
Інші назви: Means of the innovative restaurant economy client-oriented enterprises intellectual and personnel support formation
Автори: Білецька, Ірина Мирославівна
Biletska, Iryna
Ключові слова: підприємства ресторанного господарства
інтелектуально-кадрове забезпечення
клієнтоорієнтоване управління
конкурентоспроможність
інновації
restaurant enterprises
competitivenes
customer-oriented management
intellectual and personnel support
innovations
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Білецька І. М. Засоби формування інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства / І. М. Білецька // Економічний простір. – 2020. – № 164. – С. 78-74.
Короткий огляд (реферат): UK: Метою дослідження було обґрунтування засобів формування інтелектуально-кадрового забезпечення інновацій- них клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства. Актуальність цього завдання зросла на сучасному етапі розвитку економічних відносин та конкуренції, особливо у секторі ресторанного бізнесу, оскільки зміщається орієнтація всіх бізнес-процесів підприємств із формування доходу та отримання прибутку на максимальне задово- лення потреб клієнтів; розвивається такий напрям, як проєктування, моделювання та розвиток запитів споживача; конкурентоспроможність ресторанного бізнесу все більше визначається клієнтоорієнтацією. В процесі дослідження застосовано наукові методи стратегічного менеджменту (для формування засад структуризації цілей покращення інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства) та системного підходу (при обґрунтуванні пріоритетів та інструментів удосконалення інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного бізнесу). Обґрунтовано актуальність та визначено засоби формування інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства. Подальші наукові пошуки в цьому напрямі стосуються обґрунтування економіко-матема- тичних моделей в сфері клієнтоуправління. Практичне значення результатів дослідження полягає у нарощуванні клі- єнтської бази лояльних споживачів та зміцненні за рахунок цього конкурентоспроможності суб’єкта ресторанного бізнесу, що одночасно має значний соціальний ефект у вигляді задоволення потреб споживачів у ресторанних послугах.
EN: The purpose of the study was to substantiate the means of forming intellectual and personnel support of innovative customer- oriented restaurant enterprises. The urgency of this task has increased at the present stage of development of economic relations and competition, especially in the restaurant business sector, as the orientation of all business processes of enterprises to generate income and profit to meet the needs of customers; such direction as designing, modeling and development of inquiries of the consumer develops; the competitiveness of the restaurant business is increasingly determined by customer orientation. In the course of the research scientific methods of strategic management (for formation of bases of structuring of the purposes of improvement of intellectual and personnel maintenance of innovative client-oriented enterprises of restaurant economy) and system approach (at substantiation of priorities and tools of improvement of intellectual and personnel support of innovative client-oriented enterprises of restaurant business) are applied. The relevance and means of formation of intellectual and personnel support of innovative client-oriented enterprises of restaurant economy are substantiated. Further scientific research in this direction concerns the substantiation of economic and mathematical models in the field of customer management. The practical significance of the results of the study is to increase the customer base of loyal consumers and strengthen the competitiveness of the restaurant business, which also has a significant social effect in meeting the needs of consumers in restaurant services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5911
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/758
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/164-12
Розташовується у зібраннях:№ 164

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biletska.pdf315,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.