Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаумова, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorНаумова, Марина Анатольевна-
dc.contributor.authorNaumova, Maryna-
dc.contributor.authorСтаткевич, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorСтаткевич, Екатерина Александровна-
dc.contributor.authorStatkevych, Kateryna-
dc.date.accessioned2021-03-15T12:30:15Z-
dc.date.available2021-03-15T12:30:15Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/25_2020/67.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.25-65-
dc.identifier.citationНаумова М. А. Купівельна активність споживачів: дослідження і аналіз факторів впливу (на прикладі ПАТ «Володарка») / М. А. Наумова, К. О. Статкевич // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2020. – № 25. – С. 442-447.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5824-
dc.description.abstractUK: У статті проаналізовано ключові фактори підвищення купівельної активності на підприємствах. Підтверджено їх вплив у вигляді аналізу економетричної моделі, завдяки якій доведено, що при системному використанні СRM-систем для існуючих клієнтів та соціальних мереж – для потенційних можна суттєво збільшити купівельну активність, при чому CRM допоможе ідентифікувати клієнта та накопичувати інформацію про нього. За допомогою створеної програми “Entity-relationship model” підтверджено окупність вкладених інвестицій у підвищення купівельної активності. Основною метою дослідження є обґрунтування ступеня впливу теоретичних та практичних положень механізму СRM і соціальних мереж діяльності на сучасних підприємствах легкої промисловості (а саме підприємств швейної галузі). Об’єктом дослідження є економічна діяльність вінницького підприємства ПАТ «Володарка», що спеціалізується по виробництву класичного чоловічого одягу. У роботі використовувались загальнонаукові і спеціальні методи дослідження, а саме: методи аналізу та синтезу, індуктивний метод; методи статистичного аналізу показників економічної діяльності підприємств.en_US
dc.description.abstractRU: В статье проанализированы ключевые факторы повышения покупательской активности на предприятиях. Подтверждено их влияние посредством анализа эконометрической модели, благодаря которой доказано, что при системном использовании СRM-систем для существующих клиентов и социальных сетей – для потенциальных можно существенно увеличить покупательскую активность, причем CRM поможет идентифицировать клиента и накапливать информацию о нем. С помощью созданной программы “Entity-relationship model” подтвержден окупаемость вложенных инвестиций в повышение покупательской активности. Основной целью исследования является обоснование степени влияния теоретических и практических положений механизма СRM и социальных сетей деятельности на современных предприятиях легкой промышленности (а именно предприятий швейной отрасли). Объектом исследования является экономическая деятельность винницкого предприятия ПАО «Володарка», специализирующаяся по производству классической мужской одежды. В работе использовались общенаучные и специальные методы исследования, а именно: методы анализа и синтеза, индуктивный метод, методы статистического анализа показателей экономической деятельности предприятий.-
dc.description.abstractEN: The relevance of the article is substantiated by the need to increase the competitiveness of enterprises through innovative methods and forms. The processes of measuring and evaluating the information system of customer relationships are crucial and affect the nature of information sharing and motivation of employees. As a result of the implementation of the project of formation and development of information system for managing relationships with clients of the enterprise, the results will be achieved: a unified system of work with clients will be created, a history of relationships will be maintained; automation of work with new and existing clients; conducting marketing analysis of profile markets; implementation of complete management of financial activities. However, scientific evidence of these factors (CRM-system and social networks) has not been previously covered. The article investigates the problems of purchasing activity at enterprises and analyzes the key factors of its increase. In addition, confirmation of the degree of influence of CRM-system and social networks on purchasing activity was analyzed using the econometric model. The analysis sheds light on the systematic use of CRM for existing customers and social networks – for potential users to influence consumer behavior, identify and accumulate customer information. With the help of the created program “Entity-relationship model” the return on investment in increasing the purchasing activity was analyzed. The main purpose of the research is to substantiate the degree of influence of theoretical and practical provisions of the mechanism of CRM and social networks of activity in modern enterprises of light industry (namely, enterprises of the garment industry). The object of study is the economic activity of Vinnitsa enterprise PJSC “Volodarka”, which specializes in the production of classic men's clothing. General and special methods of research were used in the work, namely: methods of analysis and synthesis, inductive method; methods of statistical analysis of indicators of economic activity of enterprises.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectCRM-системаen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectеконометрична модельen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectшвейна промисловістьen_US
dc.subjectПАТ «Володарка»en_US
dc.subjectсоциальные сетиen_US
dc.subjectэконометрическая модельen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectшвейная промышленностьen_US
dc.subjectПАО «Володарка»en_US
dc.subjectCRM systemen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjecteconometric modelen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectclothing industryen_US
dc.subjectPJSC “Volodarka”en_US
dc.titleКупівельна активність споживачів: дослідження і аналіз факторів впливу (на прикладі ПАТ «Володарка»)en_US
dc.title.alternativeПокупательская активность потребителей: исследование и анализ факторов влияния (на примере ПАО «Володарка»)en_US
dc.title.alternativeConsumer buying activity: research and analysis of impact factors (on the example of PJSC “Volodarka” )en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naumova.pdf299,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.