Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5782
Title: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання
Authors: Ползікова, Ганна Володимирівна
Захарченко, Наталія Василівна
Прилєпова, Марина Олександрівна
Keywords: бренд-менеджмент
маркетинг
контрольні роботи
Issue Date: 2018
Publisher: ДВНЗ ''Придніпровська державна академія будівництва та архітектури''
Citation: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Бренд-менеджмент» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» ден. та заоч. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад.: Г. В. Ползікова, Н. В. Захарченко, М. О. Прилєпова – Дніпро, 2018. – 15 с.
Abstract: UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5782
Appears in Collections:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МВ_КР_Бренд-менеджмент.pdf
  Restricted Access
236,77 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.