Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Катерина Володимирівна-
dc.contributor.authorGoncharova, Katerina-
dc.contributor.authorВарламова, Ольга Аркадіївна-
dc.contributor.authorVarlamova, Olga-
dc.contributor.authorСорочинська, Юлія Юріївна-
dc.contributor.authorSorochynska, Yuliia-
dc.date.accessioned2021-03-09T11:45:57Z-
dc.date.available2021-03-09T11:45:57Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/723-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/163-3-
dc.identifier.citationГончарова К. В. Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств малого бізнесу / К. В. Гончарова, О. А. Варламова, Ю. Ю. Сорочинська // Економічний простір. – 2020. – № 163. – С. 21-25.‬‬‬en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5739-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто основні проблеми та напрями забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємств малого бізнесу в умовах глобалізації. Сьогодні розвиток ринкових відносин створює ситуацію вираженої конкурентної напруженості практично в усіх сферах бізнесу і для всіх форм підприємництва, що потребує корегування стратегії маркетингової діяльності з метою цілеспрямованого посилення конкурентних позицій українських підприємств малого бізнесу в умовах інтернаціоналізації бізнесу і створення та використання сталих стратегічних переваг у конкурентно напруженому маркетинговому середовищі сучасного міжнародного ринку. Керівництво підприємств, усвідомлюючи, що працює в умовах інтернаціоналізованого ринку, замислюється про можливості створення специфічних стратегічних переваг і оригінальних стратегій, які б сприяли формуванню потужного потенціалу подальшого виробничо-комерційного розвитку малих підприємств.en_US
dc.description.abstractEN: The article considers the main problems and directions of ensuring the international competitiveness of small businesses in the context of globalization. Today, the development of market relations creates a situation of pronounced competitive tension in almost all areas of business and for all forms of entrepreneurship, which requires adjustment of marketing strategy in order to purposefully strengthen the competitive position of Ukrainian small businesses in internationalization and create and use sustainable strategic advantages. competitive and tense marketing environment of the modern international market. The management of enterprises, realizing that it works in an internationalized market, thinks about the possibility of creating specific strategic advantages and original strategies that would contribute to the formation of a powerful potential for further production and commercial development of small enterprises. The analysis of competitive opportunities of Ukrainian enterprises must meet the requirements of strengthening international market positions and be carried out in terms of: definition of tasks and maturity of competitive behavior of subjects of competition; coordination of parameters of competitiveness at the level of product, company and country (region) and substantiation of international priorities of competition; construction of industry clusters to support the competitive position of individual enterprises; assessment of possible competitive risks based on the analysis of external and internal competition factors. Environmental factors determine opportunities, and the company creates the specifics of its own competitive behavior, assessing the level of competition in the industry, the presence of indirect competitors, the popularity of substitute products, the dominant methods of competition.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємств малого бізнесуen_US
dc.subjectinternational competitivenessen_US
dc.subjectcompetitiveness of small business enterprisesen_US
dc.titleПідвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств малого бізнесуen_US
dc.title.alternativeIncreasing international competitiveness of small business enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 163

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Goncharova.pdf276,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.