Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛожачевська, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorLozhachevska, Olena-
dc.contributor.authorГригоренко, Руслан Володимирович-
dc.contributor.authorGrigorenko, Ruslan-
dc.date.accessioned2021-03-04T09:02:16Z-
dc.date.available2021-03-04T09:02:16Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/32-
dc.identifier.citationЛожачевська О. М. Моніторинг ринку атосервісних послуг / О. М. Ложачевська, Р. В. Григоренко // Економічний простір. – 2017. – № 128. – С. 81-88.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5711-
dc.description.abstractUK: Підприємства автосервісу сьогодні знаходяться в постійній конкурентній боротьбі. Вимоги до якісного обслуговування все більше набуває значення в діяльності підприємств сфери послуг в сучасних умовах модернізації економіки України. Тенденції розвитку суспільства свідчать про те, що соціально-економічні зміни суттєво впливають на реакцію споживачів транспортних послуг і головним питанням автосервісу стає залучення та утримання постійних клієнтів. В статті проведено моніторинг ринку автосервісних послуг. Встановлено, що при високому зростанні в Україні рівня автомобілізації дуже знизилася кількість підприємств, які надають послуги з сервісу та ремонту транспортних засобів. Доведено, що така тенденція свідчить про низький рівень обслуговування та якості послуг. Проведений аналіз показує, що до європейських стандартів якісної послуги в м. Києві належать тільки спеціалізовані автосервіси, діяльність яких спрямована на обслуговування іномарок.en_US
dc.description.abstractEN: Today car service companies are in constant competition. Requirements for services quality are becoming more and more important in the activity of enterprises in the sphere of services in the modern conditions of modernization of the Ukrainian economy. Trends show that socio-economic changes have significantly influenced the reaction of consumers of transport services and the main issue of the car service is the attraction and maintenance of regular customers. The article carries out monitoring of the market of autoservice services. It was found that with the high growth of the level of motorization in Ukraine the number of enterprises that provide services for maintaining and repairing vehicles has been reduced. It has been shown that this tendency is indicative of low level of service and quality of services. The conducted analysis shows that to European standards of highquality service in Kiev belong only specialized service centers whose activities are aimed to servicing foreign cars.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectякість послугиen_US
dc.subjectавтосервісen_US
dc.subjectавтомобілізаціяen_US
dc.subjectобслуговуванняen_US
dc.subjectрівень задоволеності клієнтаen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectcar serviceen_US
dc.subjectautomationen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectcustomer satisfaction levelen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleМоніторинг ринку атосервісних послугen_US
dc.title.alternativeMonitoring of market of car servicesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:№ 128

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lozhachevska.pdf845,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.