Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваненко, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorIvanenko, Iryna-
dc.date.accessioned2021-03-02T11:44:36Z-
dc.date.available2021-03-02T11:44:36Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/715-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/162-17-
dc.identifier.citationІваненко І. В. Аналітичне дослідження ринку маркетингових комунікацій в Україні за 2016–2020 рр. / І. В. ‪ Іваненко // Економічний простір. – 2020. – № 162. – С. 96-102.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5702-
dc.description.abstractUK: Дослідження присвячено обґрунтуванню теоретико-методичних засад формулювання визначення поняття «ринок маркетингових комунікацій», проведено аналіз наявних у літературних джерелах визначень та вибрано те, яке, на думку автора, є найбільш повним та адекватним сучасним ринковим умовам. Визначено загальні та специфічні фактори впливу на ринок маркетингових комунікацій. Проаналізовано розвиток ринку маркетингових комунікацій за 2016–2020 рр. у розрізі його окремих сегментів, а саме рекламного медіаринку, сервісу маркетингових комунікацій та цифрової реклами. Встановлено, що в результаті зменшення рівня доходів і купівельної спроможності населення, внаслідок запровадження карантинних обмежень ринок маркетингових комунікацій показав негативну динаміку зростання за 2019–2020 рр. На основі аналізу статистичної інформації виявлено основні тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій, а також сформовано прогноз для цього сегменту ринку на 2021 р. Проведене дослідження має кабінетний характер, через відсутність даних про діяльність учасників ринку маркетингових комунікацій в офіційних статистичних джерелах аналітичні розрахунки здійснено на основі даних Всеукраїнської рекламної коаліції.en_US
dc.description.abstractEN: The article is devoted to substantiation of theoretical and methodical bases of formulation of essence of definition “market of marketing communications”, the analysis of definitions available in literary sources is carried out and that which in the opinion of the author is the most complete and adequate modern market conditions is chosen. The general and specific factors of influence on the market of marketing communications are defined. Due to the lack of information on the results of the marketing communications market in official sources, economic diagnostics was conducted on the basis of data from the All-Ukrainian Advertising Coalition. The development of the marketing communications market for 2016–2020 is analyzed in terms of its separate segments: the advertising media market, the marketing communications service and digital advertising. It is established that as a result of declining incomes and purchasing power of the population and due to the introduction of quarantine restrictions, the market of marketing communications showed a negative growth trend for 2019–2020 by consumers and its transformation into a commercial platform. It is determined that the impact of quarantine restrictions had a negative impact on the dynamics of the market of marketing communications in Ukraine. The impact of COVID-19 has had a particular impact on cinema advertising: this segment has shrunk by more than half in 2020. Based on the analysis of statistical information, the main trends in the development of the marketing communications market are identified, as well as a forecast for this market segment for 2021. The progressive development of the marketing communications market in 2021 will depend on changes in the level of income and the epidemiological situation in the country. Most reputable experts and organizations have optimistic forecasts for the development of the marketing communications market. Active processes of development of the market of marketing communications cause constant revision and improvement of a methodology of an estimation of the given market segment by experts.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectринок комунікацій Україниen_US
dc.subjectцифрова рекламаen_US
dc.subjectмаркетингові інтернет-комунікаціїen_US
dc.subjectрекламний медіаринокen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectdigital advertisingen_US
dc.subjectadvertising media marketen_US
dc.subjectcommunications market of Ukraineen_US
dc.subjectInternet marketing communicationsen_US
dc.titleАналітичне дослідження ринку маркетингових комунікацій в Україні за 2016–2020 рр.en_US
dc.title.alternativeAnalytical study of the marketing communications market in Ukraine for 2016–2020en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 162

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanenko.pdf427,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.