Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5673
Назва: Модернізація маркетингових комунікацій компаній в умовах розвитку глобального інформаційного суспільства
Інші назви: Modernization of companies marketing communications in the conditions of the global information society development
Автори: Кудирко, Людмила Петрівна
Ніколаєць, Олександра Юріївна
Ключові слова: інформаційне суспільство
маркетингові стратегії
маркетингові комунікаційні технології
попит
пропозиція
глобалізація
information society
marketing strategies
marketing communication technologies
demand
supply
globalization
Дата публікації: лип-2020
Бібліографічний опис: Кудирко Л. П. Модернізація маркетингових комунікацій компаній в умовах розвитку глобального інформаційного суспільства / Л. П. Кудико, О. Ю. Ніколаєць // Економічний простір. – 2020. – № 156. – С. 52-58.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена аналізу новітніх бізнесових практик використання маркетингових комунікацій як інструменту експансії в умовах постіндустріальної доби. Визначено, що модернізація маркетингових технологій бізнесу в сучасних умо-вах має дуальну природу та зумовлена з одного боку, стрімкими технологічними зрушеннями та, з іншого, трансформа-ціями глобального маркетингового середовища як у площині конкуренції між виробниками та постачальниками, так і з огляду на новітні тренди у моделях поведінки споживачів. На основі Case method узагальнено новітню практику впливових суб’єктів глобального бізнесу щодо розширення арсеналу маркетингових комунікацій з метою посилення конкурентного статусу та підвищення результативності діяльності. Виявлено, що унаслідок активної модернізації та поширення нових засобів маркетингової комунікації важливим проявом новітніх трендів у взаєминах «виробник-споживач» стала транс-формація сформованої у попередні десятиліття моделі спілкування із клієнтами. Колишня орієнтація на рефлексивні ре-акції споживачів з огляду на домінуючу пропозицію бізнесу поступається зростаючому впливу ціннісних орієнтацій, що все частіше обумовлюють той чи інший вибір покупців. Формування ціннісних орієнтацій споживачів виступає вагомим засобом забезпечення кількісного зростання їх запитів та якісного оновлення таких запитів переважно на основі вико-ристання новітніх технологій виробництва. Формування ціннісних орієнтацій споживачів за допомогою сучасних засобів комунікацій виступає вагомим засобом забезпечення попиту на продукцію новітніх зразків, створюючи моду на володіння ними. Перспективи подальших досліджень вбачаються у необхідності оцінювання потенційних ризиків в перебігу актив-ного впровадження новітнього інструментарію маркетингових комунікацій з огляду їх використання у якості як тран-спарентних, так і латентних технологій тиску на споживачів та засобів відвертої дискредитації продукції конкурентів
EN: The article is devoted to the analysis of the latest business practices of using marketing communications as a tool of expan-sion in the post – industrial era. It is determined that the modernization of business marketing technologies in modern condi-tions has a dual nature and is due on the one hand, rapid technological changes and, on the other hand, transformations of the global marketing environment both in terms of competition between manufacturers and suppliers and given the latest trends in behavior consumers. Based on the Case method, the latest practice of influential global business entities to expand the arsenal of marketing communications in order to strengthen the competitive status and increase efficiency. It was found that due to the active modernization and spread of new means of marketing communication, an important manifestation of the latest trends in the relationship “producer-consumer” was the transformation of the model of communication with customers formed in previ-ous decades. The former focus on the reflective reactions of consumers in view of the dominant business offer is giving way to the growing influence of value orientations, which increasingly determine one or another choice of buyers. The formation of value orientations of consumers is an important means of ensuring the quantitative growth of their demands and qualitative updating of such requests, mainly because of the use of the latest production technologies. It is revealed that now social networks, com-munication platforms with a certain range of issues that can be discussed, as well as various file exchangers are becoming more and more active information channels for obtaining relevant marketing information. Identifying target groups of customers and concentrating efforts on working with them allows companies to more fully meet and shape the needs of priority customers and strengthen their position in the market. The formation of value orientations of consumers with the help of modern means of communication is an important means of ensuring demand for the latest products, creating a fashion for their possession. It is determined that the tools of marketing communications are not limited to relationships in the B2C space: they can also be used for intra-corporate information exchanges of rapid information transfer between branches of the company, which form / coordinate different aspects of a marketing strategy depending on tastes and preferences. Prospects for further research are seen in the need to assess potential risks in the active implementation of the latest tools of marketing communications in view of their use as both transparent and latent technologies of pressure on consumers and means of outright discrediting competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5673
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/536/521
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-9
Розташовується у зібраннях:№ 156

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kudyrko Lіudmyla.pdf420,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.