Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5561
Назва: Роль інтелектуальної власності у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої економічної освіти в Україні
Інші назви: Role of intellectual property in the formation of the professional competence of applicants for higher economic education in Ukraine
Автори: Бабенко, Валентина Андріївна
Babenko, Valentina
Ключові слова: здобувачі економічної освіти
фахові компетентності
інтелектуальна економіка
вища освіта
інтелектуальна власність
intellectual property
applicants for economic education
professional competence
higher education
intellectual economy
Дата публікації: гру-2019
Бібліографічний опис: Бабенко В. А. Роль інтелектуальної власності у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої економічної освіти в Україні / В. А. Бабенко // Економічний простір. – 2019. – № 152. – С. 204-213.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена проблемі формування фахових компетентностей здобувачів вищої економічної освіти в Україні. Визначено, що сучасна інтелектуальна економіка ґрунтується на використанні інтелектуальних продуктів, інтелектуальних ресурсів та інтелектуального капіталу. Розглянуто важливу роль інтелектуальної власності для економічного розвитку країни та національної інноваційної системи. Визначено нагальною для розгляду та актуальною для наукового дослідження проблему підготовки здобувачів вищої економічної освіти, оволодіння новими знаннями, здатністю постійно перенавчатися та самовдосконалюватися, що є обов’язковими умовами підготовки фахівців у сучасному світі. Проаналізовано роль дисципліни «Інтелектуальна власність» для ефективної підготовки здобувачів вищої економічної освіти, забезпечення їх професійної майстерності, креативного економічного мислення, надання фахових та професійних компетентностей. Виявлено, що в процесі вивчення інтелектуальної власності здобувачами вищої освіти економічних спеціальностей систематизуються знання з економічних дисциплін та корелюються зі знаннями з основ інтелектуальної власності. В ході дослідження зроблено висновок, що в процесі вивчення дисципліни «Інтелектуальна власність» формуються професійні, фахові компетентності майбутніх економістів:розвивається творче мислення студентів, формуються навички роботи з нормативними та законодавчими документами у сфері інтелектуальної власності, поповнюється запас наукової термінології з фаху. Окрім цього, вивчення дисципліни «Інтелектуальна власність» сприяє формуванню необхідних, надзвичайно важливих компетентностей, таких як: здатність генерувати нові ідеї (креативність), вміння виявляти, ставити, вирішувати проблеми та приймати обґрунтовані рішення, здатність до адаптації та дії в новій ситуації, тощо. Тому реальним результатом вивчення цієї навчальної дисципліни буде вміння майбутніх фахівців виявляти ініціативу і самостійність дій в різних ситуаціях, критично оцінювати явища та процеси у сфері підприємництва та різних видів економічної діяльності, визначати та аналізувати проблеми, розробляти заходи щодо їх вирішення.
EN: The article is devoted to the problem of formation of professional competence of applicants for higher economic education in Ukraine. It is determined that the modern intellectual economy is based on the use of intellectual products, intellectual resources and intellectual capital. The important role of intellectual property for economic development of the country and national innovation system is considered. The problem of preparation of applicants for higher economic education, mastery of new knowledge, ability to constantly retrain and improve themselves, which are obligatory conditions for training of specialists in the modern world, are considered to be urgent for consideration and relevant for scientific research. The role of the discipline "Intellectual property" for the effective preparation of applicants for higher economic education, ensuring their professional skill, creative economic thinking, providing professional and professional competences is analyzed. It is revealed that in the process of studying intellectual property, the students of higher education of economic specialties systematize knowledge of economic disciplines and correlate with knowledge of the basics of intellectual property. In the course of the study it was concluded that in the course of studying the discipline "Intellectual property" professional, professional competences of future economists are formed: students' creative thinking develops, skills of working with normative and legislative documents in the field of intellectual property are being developed, and the stock of scientific terminology is replenished. In addition, the study of the discipline of "Intellectual Property" contributes to the formation of necessary, extremely important competencies, such as: the ability to generate new ideas (creativity), the ability to identify, pose, solve problems and make informed decisions, the ability to adapt and act in a new situation. Therefore, the real result of the study of this discipline will be the ability of future professionals to identify initiative and independence of action in different situations, to critically evaluate the phenomena and processes in the field of entrepreneurship and different types of economic activity, identify and analyze problems, develop measures to solve them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5561
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/438
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/152-16
JEL:I23, O34
Розташовується у зібраннях:№ 152

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babenko.pdf885,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.