Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5506
Назва: Крихкість як стратегічна проблема глобальних експонентних організацій
Інші назви: The fragility as a strategic problem of global exponential organizations
Автори: Нямещук, Ганна Валеріївна
Niameshchuk, Hanna
Ключові слова: цифрові технології
експонентні технології
глобальні технологічні компанії
крихкість організації
експонентні організації
digital technologies
global technology companies
exponential organizations
exponential technologies
the fragility of the organization
Дата публікації: гру-2019
Бібліографічний опис: Нямещук Г. В Крихкість як стратегічна проблема глобальних експонентних організацій / Г. В. Нямещук // Економічний простір. – 2019. – № 152. – С. 29-42.
Короткий огляд (реферат): UK: В статті презентовано авторську методику ідентифікації організації як експонентної, та виявлення проблем, що мають стратегічне значення для її діяльності. В загальному виді експонентні організації можна визначити як такі, що мають досвід бізнес-діяльності або виникли в результаті реорганізаційних процесів, характеризуються високим ступенем оновлення стратегічних орієнтирів (організаційних методів і структури, стратегії управління, працівників, наукових ідей, технологій виробництва, продуктів), що має прояв у «великих цифрах» (обсяги продажів, доходу, інвестиції в R&D, ринкова капіталізація, частка ринку, частка працівників, що зайняті в сфері R&D, патентна активність), і чинять суттєвий вплив на соціально-економічний рівень життя людства. Виявлено, що пріоритетними галузями операцій експонентних організацій є відносно молоді галузі промисловості (зокрема «Цифрове обладнання і мікроелектроніка», «Програмне забезпечення і комп’ютерні послуги», «Фармацевтика і біотехнології», «Хімія і косметика»), для яких притаманним є високий рівень патентної активності та значні обсяги інвестицій в експонентні технології. На прикладі Microsoft Corporation, Intel Corporation та Apple Inc. показано, що стратегія експонентних організацій має бути орієнтована на своєчасне розпізнавання ключових подій бізнесу (експонентне знецінення продуктів і розвиток ідей, усунення стратегічного конкурента, забезпечення довготривалої конкурентної переваги, крихкість платформних компаній, різноманітність тактики конкурентної боротьби) та вживання адекватних тактичних заходів відповідно до принципів ефективності (передбачати; знати, коли можна піти на значний ризик; трансформуватися у платформну компанію; створити галузеву екосистему; приборкати конкурентів). Висунуто гіпотезу, що стратегічною проблемою експонентних організацій є крихкість – балансування на межі великих прибутків і великих ризиків як результат вразливості до надшвидкого знецінення ідей, продуктів, інформації та діяльності надзвичайно пильних конкурентів, що також розвиваються за експонентною траєкторією. Опікування протидією крихкості покладається, перш за все, на лідера компанії, який, розпізнаючи ключові події, ефективно будує стратегію і тактику бізнес-діяльності, провадить філософію «масштабування» для забезпечення «великих цифр» і відчутного впливу компанії на світову спільноту як ознаки її успішності.
EN: The author's method of identifying the organization as exponential and defining problems that are of strategic importance for its activity has been presented in the article. In general, exponential organizations can be defined as having business experience or resulting from reorganization processes, characterized by a high degree of updating of strategic guidelines (organizational methods and structure, management strategies, employees, scientific ideas, production technologies, products), has "big numbers" (sales, revenue, R&D, market capitalization, market share, R&D employees, patent activity) and has a significant impact on the socio-economic level of human life. It has been revealed that the priority branches of operations of exponential organizations are relatively young industries (in particular "Digital equipment and microelectronics", "Software and computer services", "Pharmaceuticals and biotechnologies", "Chemistry and cosmetics"), for which high patent activity level and significant investments in exponential technologies. The example of Microsoft Corporation, Intel Corporation, and Apple Inc. is shown and it has been stated that the strategy of exponential organizations should be focused on timely recognition of key business events (exponential depreciation of products and development of ideas, elimination of a strategic competitor, ensuring long-term competitive advantage, fragility of platform companies, variety of tactics of competitive struggle) and (predict; know when you can take significant risks; transform yourself into a platform company; create an industry ecosystem, Curb competitors). It is hypothesized that the strategic problem of exponential organizations is fragility - balancing on the brink of high profits and high risks as a result of the vulnerability to ultra-fast devaluation of ideas, products, information and activities of extremely vigilant competitors, which are also developing along an exponential trajectory. Fragility counteracts, above all, the leader of a company that, recognizing key events, effectively builds business strategy and tactics, pursues a "scaling" philosophy to ensure "big numbers" and tangible impact of the company on the global community as a sign of its success.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5506
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/425
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/152-3
JEL: F29, H52, I21, I28
Розташовується у зібраннях:№ 152

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nyameshchuk.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.