Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5493
Назва: Управління поведінкою персоналу в системах масового обслуговування автотранспортних підприємств шляхом використання персонал-технологій
Інші назви: Management of personnel behavior in queuing systems at motor transport enterprises through the use of personnel technologies
Автори: Устіловська, Анастасія Сергіївна
Ustilovska, Anastasia
Ключові слова: теорія масового обслуговування
персонал
інновації в управлінні персоналом
автотранспортні підприємства
персонал-технології
queuing theory
personnel
innovations in personnel management
motor transport enterprises
personnel- technologies
Дата публікації: лют-2020
Бібліографічний опис: Устіловська А. С. Управління поведінкою персоналу в системах масового обслуговування автотранспортних підприємств шляхом використання персонал-технологій / А. С. Устіловська // Економічний простір. – 2020. – № 154. – С. 130-136.
Короткий огляд (реферат): UK: Сучасна економіка неможлива без інфраструктури та ефективної системи перевезень. На автотранспортних підприємствах, що займаються вантажними перевезеннями, для ефективного функціонування має працювати система масового обслуговування. Основним ресурсом будь-якого підприємства є персонал. Система масового обслуговування не працює сама по собі, її створюють, нею керують та її реалізують люди. Саме тому автор зосередив увагу на управлінні персоналом. Автором виділено основні характеристики транспортної продукції та досліджено, як поведінка працівників різних категорій впливає на характеристики транспортної послуги. Також наведено результати досліджень основних характеристик поведінки персоналу під час перевезення вантажу, виділено з них чотири групи, такі як особистісні, ділові, результативні, професійні. На основі цих показників експертним методом виділено фактори первинного, вторинного пріоритету та допоміжного впливу. Під час дослідження системи масового обслуговування на прикладі діючих підприємств виділено вірогідності збільшення потоків (замовлень) за прояву тієї чи іншої характеристики поведінки працівника (визначено, що здатність до виконання роботи, непередбачуваної транспортними завданнями (усунення поламок у дорозі, заміна автозапчастин тощо), є головним критерієм ефективної поведінки водія). На основі ефективніших з них побудовано персонал-технології, що сприятимуть збільшенню замовлень. Пропонована система заснована на математичних розрахунках. Зрозумілим стає, що розрахунки можуть бути здійснені під час використання відповідного програмного забезпечення. Саме тому для практичного застосування пропонованих теоретичних розробок автором запропоновано алгоритм дії такої програми. Під час проведення досліджень та оцінювання впливовості аналізованих критеріїв використовувався математичний апарат теорії ігор та багатоканальних систем масового обслуговування з обмеженим розміром черги, для побудови алгоритму програмного забезпечення – метод графологічної побудови. Ефективність та доцільність застосування персонал-технологій доводять практичні розрахунки, адже основні показники системи масового обслуговування мають позитивну тенденцію. Це дає змогу стверджувати, що пропонована система управління персоналом з використанням персонал-технологій не лише сприяє оптимізації роботи підприємства, але й приносить значимий ефект.
EN: A modern economy is not possible without infrastructure and an efficient transportation system. Trucking companies engaged in freight operations must have a queuing system in place to operate effectively. The main resource of any enterprise is staff. The queuing system does not work on its own; it is created, managed and implemented by people. That is why the author has focused on personnel management. The author identifies the main characteristics of transport products and investigates how the behavior of employees of different categories influences the characteristics of transport services. Also, the article presents the results of studies of the basic characteristics of staff behavior during cargo transportation and distinguished from them four groups: personal, business, productive, professional. Based on these indicators, the factors of primary, secondary priority and ancillary influence were identified by the expert method. In the study of queuing system on the example of existing enterprises the probability of increase of flows (orders) at manifestation of this or that character of the behavior of the employee (in finding that with the due date for the performance of work, unpredictable transport tasks (elimination of breakdowns on the road, replacement of auto parts, etc.) – is the main criterion for effective behavior of the driver). Based on the more efficient ones, staff technologies have been built to help increase orders. The proposed system is based on mathematical calculations. It becomes clear that the calculations can be made using the appropriate software. That is why, for practical application of the proposed theoretical developments, the author proposed an algorithm for the operation of such a program. When conducting research and evaluating the impact of the analyzed criteria, a mathematical apparatus of game theory and multi-channel queuing systems with a limited queue size was used, and a graphological method was used to construct the software algorithm. The efficiency and feasibility of employing technology personnel are proving practical calculations – the main indicators of queuing system have a positive trend. This allows the authors to argue that the proposed personnel management system using technology personnel not only contributes to the optimization of the enterprise, but also has a significant effect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5493
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/26
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/154-24
Розташовується у зібраннях:№ 154

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ustilovska.pdf478,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.