Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5354
Назва: Дослідження особливостей віртуальних виставок у контексті діджиталізації
Інші назви: Research of the features of virtual exhibitions within the digitalization
Автори: Куваева, Татьяна Владимировна
Kuvaieva, Tetiana
Шинкаренко, Наталія Валентинівна
Shynkarenko, Nataliia
Ключові слова: маркетингові дослідження
віртуальна реальність
цифровий маркетинг
цифровий маркетинг
цифровізація
діджиталізація
віртуальні виставки
augmented reality
marketing research
virtual reality
digitization
digital marketing
virtual exhibitions
Дата публікації: жов-2019
Бібліографічний опис: іртуальних виставок у контексті діджиталізації / Т. В. Куваева, Н. В. Шинкаренко // Економічний простір. – 2019. – № 150. – С. 7-13.
Короткий огляд (реферат): UK: Дана стаття присвячена аналізу основних особливостей організації віртуальних виставок як інструменту ко- мунікаційної політики у контексті діджиталізації. Виявлено, що сьогодні активний розвиток цифрових технологій обумовлює необхідність переходу від класичних інструментів маркетингових комунікацій до більш інноваційних. У той же час все більша частина вітчизняних промислових підприємств не поспішає з впровадженням сучасних технологій для просування своєї продукції. Це спонукало до проведення дослідження основних бар’єрів на шляху ви- користання віртуальних виставок менеджерами вітчизняних промислових підприємств. Виявлено, що основними передумовами такого стану є низька обізнаність менеджерів щодо переваг віртуальних виставок у порівнянні з традиційними інструментами просування продукції на В2В ринках. Проаналізовано основні переваги віртуальних виставок, що полягають у зниженні витрат, збільшенні кількості конверсійних пунктів, розширенні сфери впливу тощо. Запропоновано для обґрунтування вибору інструменту комунікацій використовувати показник СРМ. Такий підхід дозволяє оцінити віртуальні виставки з урахуванням вартості просування в розрахунку на тисячу контактів. Виявлено, що сьогодні віртуальні цифрові виставки засновані на концептуальних та лінгвістичних інструментах, які надаються кількома новими технологіями популярних систем, таких як ViEx System, XMP-CMS та ARCO. Всі ці системи мають спільну особливість: вони сприяють розробці кількох версій однієї і тієї ж виставки в різних контекстах шляхом відокремлення вмісту і презентації, у тому числі забезпечуючи адаптування до мобільних при- строїв. Таке широке коло інструментів дозволяє забезпечити різні способи організації віртуальних виставок: фото- виставки; мультібанери; виставки з аудіо- та відеосупроводом; виставки-«презентації» за окремою продукцією; виставки-«демонстрації» з насиченим мультимедійним контентом, у тому числі аудіо- та відеорядом, текстом, розділами; тематичні інтерактивні виставки з певними квестами, презентаціями, подорожами, іграми тощо. Ви- явлені особливості створення віртуальних виставок довели необхідність врахування інтересів усіх зацікавлених сторін щодо даного різновиду інструменту комунікаційної політики.
EN: This article is devoted to the analysis of the main features of the virtual exhibitions as a tool of promotion within digitalization. It has been revealed that the active development of digital technologies causes the transition from classic marketing communication tools to more innovative ones. At the same time, an increasing number of domestic industrial enterprises are not in a hurry to introduce modern technologies to promote their products. This has led to the study of the main barriers of using the virtual exhibitions by managers of domestic industrial enterprises. It has been revealed that the main prerequisites of this situation are the low awareness of managers about the advantages of virtual exhibitions compared to traditional tools of products promotion in the B2B markets. The main advantages of virtual exhibitions that include reducing costs, increasing the number of conversion points, expanding the sphere of influence etc. have been analyzed. It has been proposed to use the CPM indicator to justify the choice of communication tool. This approach allows to estimate virtual exhibitions taking into account the cost of promotion per thousand contacts. Research has shown that Virtual Exhibition (VE) is considered by managers as an exhibit that has untapped potential that can be beneficial to both large and small companies. As a concept and in practice, a virtual exhibition is still new and, like most new technologies and ideas, takes time to gain mass support. It has been revealed that virtual digital exhibitions today are based on conceptual and linguistic tools provided by several new technologies of popular systems, such as ViEx System, XMP-CMS and ARCO. All these systems have a common feature: they facilitate the development of multiple versions of the same exhibition in different contexts by separating content and presentation, including adaptation to mobile devices. Such a wide range of tools allows to provide various ways of organizing virtual exhibitions: photo exhibitions; multi banner; exhibitions with audio, video, exhibitions-"presentations"; thematic exhibitions; exhibitions-quizzes etc. The peculiarities of creating virtual exhibitions proved the need to consider the interests of all stakeholders in this type of promotion tool.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5354
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/352
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/150-1
Розташовується у зібраннях:№ 150

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuvaieva.pdf535,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.