Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/521
Назва: Моделювання аутентичного управління розвитком ринку туристичних послуг
Інші назви: Modeling of authentic management of tourism market development
Автори: Горіна, Ганна Олександрівна
Gorina, Hanna
Ключові слова: ринок туристичних послуг
аутентичне управління розвитком
модель
просторова-поляризація
диспропорція
асиметричність
tourism market
authentic development management
model
spatialpolarization
imbalance
asymmetry
Дата публікації: січ-2017
Бібліографічний опис: Горіна Г. О. Моделювання аутентичного управління розвитком ринку туристичних послуг / Г. О. Горіна // Економічний простір. – 2017. – № 117. – С. 66-74.
Короткий огляд (реферат): UK: В умовах глобалізації та інтеграції туристичної галузі держави до світового туристичного простору надзвичайно актуальним стає питання ефективного та конкурентоспроможного управління розвитком локальних ринків як складових складної багаторівневої системи національного ринку туристичних послуг, що визначає актуальність дослідження, його мету та завдання. У статті запропоновано модель аутентичного управління розвитком ринку туристичних послуг. Контур моделі пропонується визначати синтетичною взаємодією трьох векторів управління, а саме: автентичністю культурно-історичних ресурсів локальних ринків туристичних послуг, асиметричністю інфраструктурного та соціально-економічного розвитку, просторовою поляризацією розміщення природно-кліматичних та рекреаційних факторів розвитку. Концептуальне наповнення моделі забезпечується інтегрованим взаємозв’язком її основних компонентів: метою, завданнями, функціями, принципами, задіяними суб’єктами, механізмами управління, очікуваним ефектом її впровадження. Реалізація запропонованої моделі дозволить виконати низку першочергових завдань активізації розвитку туристичного сектору як окремих регіонів, так і держави в цілому.
EN: In the context of globalization and integration of the tourism industry to the world tourism markets such issues as an effective and competitive management of the local touristic markets and their development become extremely important especially in the context of those markets being the elements of common complex multilevel national truism system. The model of authentic management of tourist market development has been suggested in the article. The contour of the model is offered to be determined as an interaction of three synthetic vectors: authentic cultural and historical resources of the local tourism market; asymmetry of infrastructure and socio-economic development; spatial polarization of the natural and climatic as well as recreational factors of development. The conceptual content of the model is provided by the integrated relationship of its main components, such as: purpose, objectives, functions, principles, subjects involved, management instruments, and the anticipated effect of its implementation. Implementation of the proposed model allows accomplishing a number of priority tasks of tourism sector revitalization at the regional and state levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/521
Розташовується у зібраннях:№ 117

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horina.pdf201,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.