Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоврак, Інна Вікторівна-
dc.contributor.authorХоврак, Инна Викторовна-
dc.contributor.authorKhovrak, Inna-
dc.contributor.authorБородай, Анжеліка Олександрівна-
dc.contributor.authorБородай, Анжеліка Олександрівна-
dc.contributor.authorBorodai, Anzhelika-
dc.date.accessioned2021-01-27T10:28:54Z-
dc.date.available2021-01-27T10:28:54Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/57.pdf-
dc.identifier.citationХоврак І. В. Банківський маркетинг: комунікація з клієнтами та формування цінностей / І. В. Ховрак, А. О. Бородай // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 317-321.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5199-
dc.description.abstractUK: Стаття спрямована на обґрунтування важливості комунікації з клієнтами та врахування цінностей у процесі розроблення стратегії банківського маркетингу. Автори навели переваги та недоліки різних стратегій банківського маркетингу. Обґрунтовано, що довіра є основою лояльності та стратегічного розвитку банківського сектору. При цьому сприйняття цінності послуг є різним для банківської установи та клієнта. Встановлено, що клієнтоорієнтований банківський маркетинг повинен враховувати потреби клієнтів, використовувати достатню кількість різноманітних традиційних та інноваційних інструментів, базуватися на стратегічному підході.en_US
dc.description.abstractRU: Статья направлена на обоснование важности коммуникации с клиентами и учета ценностей в процессе разработки стратегии банковского маркетинга. Авторы привели преимущества и недостатки разных стратегий банковского маркетинга. Обосновано, что доверие является основой лояльности и стратегического развития банковского сектора. При этом восприятие ценности услуг является разным для банковского учреждения и клиента. Установлено, что клиентоориентированный банковский маркетинг должен учитывать потребности клиентов, использовать достаточное количество разнообразных традиционных и инновационных инструментов, основываясь на стратегическом подходе.-
dc.description.abstractEN: The article is aimed at substantiating the importance of communicating with clients and taking into account the values in the process of developing a strategy for banking marketing. The authors show the advantages and disadvantages of different strategies for banking marketing. It is substantiated that the trust is the basis of loyalty and strategic development of the banking sector. At the same time, the perception of the value of services is different for a banking institution and a client. Client-focused banking marketing must take into account the needs of clients, use a sufficient number of various traditional and innovative tools, and be based on a strategic approach.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбанківський маркетингen_US
dc.subjectкомунікація з клієнтамиen_US
dc.subjectцінностіen_US
dc.subjectдовіраen_US
dc.subjectлояльністьen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectбанковский маркетингen_US
dc.subjectкоммуникация с клиентамиen_US
dc.subjectценностиen_US
dc.subjectдовериеen_US
dc.subjectлояльностьen_US
dc.subjectимиджen_US
dc.subjectbanking marketingen_US
dc.subjectcustomer communicationen_US
dc.subjectvaluesen_US
dc.subjecttrusten_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectimageen_US
dc.titleБанківський маркетинг: комунікація з клієнтами та формування цінностейen_US
dc.title.alternativeБанковский маркетинг: коммуникация с клиентами и формирование ценностейen_US
dc.title.alternativeBanking marketing: communication with customers and formation of valuesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khovrak.pdf280,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.