Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5031
Назва: Вплив дистанційних занять із фітнесу в період карантину на фізичний стан студенток закладу вищої освіти технічного профілю
Інші назви: Влияние дистанционных занятий по фитнесу в период карантина на физическое состояние студенток высших учебных заведений технического профиля
The impact of distance fitness classes during the quarantine period on the physical condition of students of higher education institutions of technical profile
Автори: Сологубова, Світлана Вікторівна
Сологубова, Светлана Викторовна
Solohubova, Svitlana
Шиян, Володимир Миколайович
Шиян, Владимир Николаевич
Shyian, Volodymyr
Лахно, Олена Геннадіївна
Лахно, Елена Геннадиевна
Lakhno, Olena
Швець, Ірина Анатоліївна
Швец, Ирина Анатольевна
Shvets, Iryna
Гіркіна, Дарина Дмитрівна
Гиркина, Дарья Дмитриевна
Hirkina, Daryna
Ключові слова: студенти
фізичний стан
карантин
фітнес
обмеження рухової діяльності
физическое состояние
ограничение двигательной деятельности
фитнес
студенты
restriction of motor activity
students
physical condition
quarantine
fitness
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Вплив дистанційних занять із фітнесу в період карантину на фізичний стан студенток закладу вищої освіти технічного профілю / С. В. Сологубова, В. М. Шиян, О. Г. Лахно та ін. // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 6. – С.139-147.
Короткий огляд (реферат): UK: Актуальність дослідження засобів, що сприяють збереженню та поліпшенню фізичного стану студентів ДВНЗ ПДАБА під час карантину в період пандемії в умовах дистанційного навчання, зумовлена негативним впливом тимчасового обмеження рухової діяльності під час самоізоляції на фізичний стан студентів та імовірністю подовження карантину на наступний навчальний рік. Мета роботи: дослідити вплив дистанційних занять із фітнесу на фізичний стан студенток ПДАБА в період тимчасового обмеження рухової діяльності у березні – травні 2020 року під час карантину, пов'язаного з пандемією COVID-19. Завдання:вивчити та узагальнити знання та досвід із проблеми тимчасового обмеження рухової діяльності; розробити комплекс практичних дистанційних занять, спрямований на профілактику погіршення фізичного стану у зв'язку з тимчасовим обмеженням рухової діяльності у період карантину та визначити його ефективність. Висновки.Проведене дослідження показало, що обмеження рухової діяльності студентів упродовж тривалого часу становить ризик негативних змін їх фізичного стану; виявило потребу у психологічній підтримці студентів під час карантину та необхідність організації додаткових позанавчальних заходів для спілкування між студентами; статистично підтвердило ефективність застосування дистанційних online-тренувань із фітнесу для студенток академії, спрямованих на профілактику погіршення фізичного стану в період тимчасового обмеження рухової діяльності весною 2020 року під час карантину, пов'язаного з пандемією; виявило перевагу використання Інтернет-сервісів із можливістю online-спілкування перед іншими формами дистанційного навчання та необхідність застосування під час дистанційного навчання гнучких вимог до індивідуальних технічних можливостей кожного студента. Незважаючи на те, що організація дистанційного навчального процесу з дисципліни «фізичне виховання» має свої особливості та складності, його використання під час карантину необхідне та цілковито виправдане.
RU: Актуальность исследованиясредств, способствующих сохранению и улучшению физического состояния студентов ГВУЗ ПГАСА во время карантина в период пандемии в условиях дистанционного обучения, обусловлена негативным влиянием временного ограничения двигательной деятельности при самоизоляции на физическое состояние студентов и вероятностью продленя карантина на следующий учебный год. Цель работы: исследовать влияние дистанционных занятий по фитнесу на физическое состояние студенток ПГАСА в период временного ограничения двигательной деятельности в марте – мае 2020 года во время карантина, связанного с пандемией COVID-19. Задачи: изучить и обобщить знания и опыт по проблеме временного ограничения двигательной деятельности; разработать комплекс практических дистанционных занятий, направленный на профилактику ухудшения физического состояния в связи с временным ограничением двигательной деятельности в период карантина и определить его эффективность. Выводы.Проведенное исследование показало, что ограничение двигательной деятельности студентов в течение длительного времени представляет риск негативных изменений их физического состояния; выявило потребность в психологической поддержке студентов во время карантина и необходимость организации дополнительных внеучебных мероприятий для общения между студентами; статистически подтвердило эффективность применения дистанционных online-тренировок по фитнесу для студенток академии, направленных на профилактику ухудшения физического состояния в период временного ограничения двигательной деятельности весной 2020 года во время карантина, связанного с пандемией; выявило преимущество использования интернет-сервисов с возможностью online-общения перед другими формами дистанционного обучения и необходимость применения при дистанционном обучении гибких требований к индивидуальным техническим возможностям каждого студента. Несмотря на то, что организация дистанционного учебного процесса по дисциплине «физическое воспитание» имеет свои особенности и сложности, его использование во время карантина необходимо и полностью оправданно.
EN: The relevance of the study of means to maintain and improve the physical condition of students SHEI during the quarantine during the pandemic in distance learning due to the negative impact of temporary restriction of physical activity during self-isolation on the physical condition of students and the likelihood of quarantine for the next school year. Purpose:to investigate the impact of distance fitness classes on the physical condition of students of PDABA during the temporary restriction of physical activity in March-May 2020 during the quarantine associated with the pandemic COVID-19. Tasks:To study and generalize knowledge and experience on the problem of temporary restriction of motor activity; to develop a set of practical remote classes aimed at preventing the deterioration of physical condition in connection with the temporary restriction of physical activity during the quarantine period and to determine its effectiveness. Conclusions.The study showed that limiting the motor activity of students for a long time poses a risk of negative changes in their physical condition; identified the need for psychological support of students during quarantine and the need to organize additional extracurricular activities for communication between students; statistically confirmed the effectiveness of remote online fitness training for students of PDABA, aimed at preventing deterioration of physical condition during the period of temporary restriction of physical activity in the spring of 2020 during the quarantine associated with the pandemic; revealed the advantage of using Internet services with the possibility of online communication over other forms of distance learning and the need to use during distance learning flexible requirements for the individual technical capabilities of each student. Despite the fact that the organization of distance learning process in the discipline of "physical education" has its own features and complexities, its use during quarantine associated with a pandemic is necessary and justified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5031
Інші ідентифікатори: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/218927
DOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.241120.139.709
Розташовується у зібраннях:№ 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solohubova.pdf335,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.