Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧелноков, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorЧелноков, Александр Васильевич-
dc.contributor.authorChelnokov, Oleksandr-
dc.contributor.authorСологубова, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorСологубова, Светлана Викторовна-
dc.contributor.authorSolohubova, Svitlana-
dc.contributor.authorШвець, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorШвец, Ирина Анатольевна-
dc.contributor.authorShvets Iryna-
dc.contributor.authorГіркіна, Дарина Дмитрівна-
dc.contributor.authorГиркина, Дарья Дмитриевна-
dc.contributor.authorHirkina, Daryna-
dc.date.accessioned2021-01-14T10:37:41Z-
dc.date.available2021-01-14T10:37:41Z-
dc.date.issued2020-08-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/212441-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.010920.112.661-
dc.identifier.citationШляхи вдосконалення навчання майбутніх архітекторів у закладі вищої освіти технічного профілю / О. В. Челноков. С. В. Сологубова, І. А. Швець, Д. Д. Гіркіна // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 4. – С. 112-121.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4942-
dc.description.abstractUK: Проведено ретельний аналіз проблеми вдосконалення навчання в закладах вищої освіти технічного профілю та складнощів, що виникають під час навчання студентів, пов'язаних зі специфікою отримання знань за спеціальністю «Архітектура». Проаналізовано сутність раціонального та ірраціонального способу пізнання, альтернативні педагогічні ресурси мистецької освіти, суперечність творчості та ознаки творчого акту. Розглянуто необхідні складові творчого розвитку, методи розвитку уяви і фантазії та способи розроблення і оцінювання ідей, а також загальні проблеми у навчанні мистецтва. Охарактеризовано засоби, що застосовуються для стимуляції студентів до навчальної діяльності, а також методи та особливості мотивації. Розкрито роль викладача в організації навчального процесу та методи посилення його впливу на студентів. Сконцентровано увагу на особливостях оцінювання завдань творчого характеру та порівняно зміст різних видів діяльності студентів під час навчання. Наведено переваги використання дистанційного навчання та ментальних карт, а також особливості організації самостійних занять. Висвітлено особливості планування й організації навчального процесу зі спиранням на загально-педагогічні правила і принципи та взаємозв'язок між предметом, завданнями, змістом і формою заняття як окремої ланки навчального процесу. Досліджено альтернативні форми навчання США і Західної Європи, а також сутність проблемного та інтерактивного навчання. Визначено важливі елементи планування та організації навчального процесу та ефективність різних форм співпраці і командної роботи. За результатами проведеної роботи зроблено висновки стосовно напрямів підвищення ефективності навчального процесу в закладі вищої освіти технічного профілю, а також методів і форм, застосування яких сприятиме поліпшенню якості навчання.en_US
dc.description.abstractRU: Проведен анализ проблемы совершенствования обучения в высших учебных заведениях технического профиля и возникающих при обучении студентов сложностей, связанных со спецификой получения знаний по специальности «Архитектура». Проанализированы рациональный и иррациональный способы познания, альтернативные педагогические ресурсы художественного образования, противоречия творчества и признаки творческого акта. Рассмотрены необходимые составляющие творческого развития, методы развития воображения и фантазии и способы разработки и оценки идей, а также общие проблемы в обучении искусству. Охарактеризованы средства, используемые для стимуляции студентов к учебной деятельности, а также методы и особенности мотивации. Раскрыты роль преподавателя в организации учебного процесса и методы усиления его влияния на студентов. Сконцентрировано внимание на особенностях оценки задач творческого характера и содержании различных видов деятельности студентов во время учебы. Приведены преимущества использования дистанционного обучения и ментальных карт, а также особенности организации самостоятельных занятий. Освещены особенности планирования и организации учебного процесса на основании общих педагогических правил и принципов; взаимосвязь между предметом, задачами, содержанием и формой занятия как отдельного звена учебного процесса. Исследованы альтернативные формы обучения США и Западной Европы, а также суть проблемного и интерактивного обучения. Определены важные элементы планирования и организации учебного процесса и эффективность различных форм сотрудничества и командной работы. По результатам проведенной работы сделаны выводы относительно путей повышения эффективности учебного процесса в высших учебных заведениях технического профиля, а также методов и форм, использование которых будет способствовать улучшению качества обучения.-
dc.description.abstractEN: The article provides a thorough analysis of the problem of education improvement in higher education institutions of a technical profile and the difficulties that arise during the studying process due to the specificity of the specialty "Architecture". Rational and irrational learning styles, alternative pedagogical resources of art education, contradiction of creativity and signs of creative act are analyzed. Necessary components of creative development, methods of imagination and fantasy development and ways of development and evaluation of ideas, as well as common problems in teaching art are considered. The means used to stimulate students to study, as well as the methods and peculiarities of motivation, are described. The role of a teacher in the organization of educational process and methods of strengthening its influence on students are revealed. The attention is focused on the peculiarities of the evaluation of creative tasks and the comparative content of different types of students' activities during their studies. The advantages of using distance learning and mental cards, as well as the peculiarities of self-employment, are given. The peculiarities of planning and organization of the educational process, based on the general pedagogical rules, principles and the relationship between the subject, tasks, content and form of a lesson, as a separate component of educational process are highlighted. Alternative forms of the US and Western European studies are explored as well as the nature of problem and interactive learning. The important elements of planning and organization of educational process and the effectiveness of various forms of cooperation and teamwork are identified. According to the results of the work, conclusions were drawn regarding the ways to higher efficiency of educational process in the technical higher education institution, methods and forms, which will contribute to the improvement of the quality of training.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectархітектураen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectшляхи вдосконаленняen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectстудентыen_US
dc.subjectобучениеen_US
dc.subjectпути усовершенствованияen_US
dc.subjectархитектураen_US
dc.subjectобразованиеen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectways of improvementen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.subjectarchitectureen_US
dc.titleШляхи вдосконалення навчання майбутніх архітекторів у закладі вищої освіти технічного профілюen_US
dc.title.alternativeПути усовершенствования обучения будущих архитекторов в высших учебных заведениях технического профиляen_US
dc.title.alternativeWays to improve the training of future architects in higher technical educationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chelnokov.pdf310,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.