Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4904
Назва: Порівняльний аналіз показників морфофункціонального стану та фізичної підготовленості студентів
Інші назви: Сравнительный анализ показателей морфофункционального состояния и физической подготовленности студентов
Comparative analysis of indicators of morpho-functional status and physical fitness of students
Автори: Сологубова, Світлана Вікторівна
Сологубова, Светлана Викторовна
Solohubova, Svitlana
Шиян, Володимир Миколайович
Шиян, Владимир Николаевич
Shyian, Volodymyr
Лахно, Олена Геннадіївна
Лахно, Елена Геннадиевна
Lakhno, Olena
Челноков, Олександр Васильович
Челноков, Александр Васильевич
Chelnokov, Oleksandr
Молчанов, Євген Володимирович
Молчанов, Евгений Владимирович
Molchanov, Yevhen
Ключові слова: студенти
фізичне виховання
фізичний стан
фізична підготовленість
студенты
физическое воспитание
физическое состояние
физическая подготовленность
students
physical fitness
physical condition
physical education
Дата публікації: чер-2020
Бібліографічний опис: Порівняльний аналіз показників морфофункціонального стану та фізичної підготовленості студентів / С. В. Сологубова, В. М. Шиян, О. Г. Лахно та ін. // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 3. – С. 89-99.
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. Порівняно показники фізичного стану студенток І курсу архітектурного та технічних факультетів та підтверджено необхідність внесення відповідних змін до навчальної програми з дисципліни «Фізичне виховання» цього контингенту під час навчання на ІІ курсі. Методи: теоретичний аналіз і узагальнення даних, педагогічне спостереження, педагогічне тестування, антропометричні методи дослідження, функціональні методи дослідження кардіореспіраторної системи та методи математичної статистики. Проведене дослідження виявило, що більшість показників фізичного розвитку обстежених дівчат збігаються з нормативними і не потребують додатково впливу на них або цілеспрямованої корекції маси тіла. Окрім того, обґрунтовано необхідність внесення додаткових змін до навчальних програм різних факультетів із дисципліни «Фізичне виховання» для цього контингенту студентів під час їх навчальних занять на ІІ курсі: − на заняттях із дисципліни «Фізичне виховання» технічних факультетів потрібно цілеспрямовано розвивати швидкісні якості та вибухову силу нижніх кінцівок; − на заняттях із дисципліни «Фізичне виховання» на архітектурному факультеті потрібно робити акцент на розвитку витривалості, а також додатково розвивати силу верхніх кінцівок. У ході дослідження підтверджено, що вказаний контингент може займатися фізичним вихованням за навчальними програмами для студенток ІІ курсу низького рівня фізичної підготовленості і не потребує спеціальних реабілітаційних заходів і значних обмежень у тренувальному процесі.
RU: Постановка проблемы. Приведены показатели физического состояния студенток I курса архитектурного и технических факультетов и подтверждена необходимость внесения соответствующих изменений в учебную программу по дисциплине «Физическое воспитание» данного контингента во время обучения на II курсе. Методы: теоретический анализ и обобщение данных, педагогическое наблюдение, педагогическое тестирование, антропометрические методы исследования, функциональные методы исследования кардиореспираторной системы и методы математической статистики. Проведенное исследование показало, что большинство показателей физического развития обследованных девушек совпадают с нормативными и не требуют дополнительного воздействия на них или целенаправленной коррекции массы тела. Кроме того, обоснована необходимость внесения дополнительных изменений в учебные программы различных факультетов по дисциплине «Физическое воспитание» для данного контингента студентов во время их учебных занятий на II курсе: − на занятиях по дисциплине «Физическое воспитание» технических факультетов нужно целенаправленно развивать скоростные качества и взрывную силу нижних конечностей; − на занятиях по дисциплине «Физическое воспитание» на архитектурном факультете необходимо делать акцент на развитии выносливости, а также дополнительно развивать силу верхних конечностей. В ходе исследования подтверждено, что данный контингент может заниматься физическим воспитанием по учебным программам для студенток II курса низкого уровня физической подготовленности и не требует специальных реабилитационных мероприятий и значительных ограничений в тренировочном процессе.
EN: Problem statement. The work compares the indicators of physical condition of the first-year students of the architectural and technical faculties and proves the necessity of making appropriate changes to the curriculum in the discipline of "Physical Education" for the second-year students. Methods: theoretical analysis and generalization of data, pedagogical observation, pedagogical testing, anthropometric research methods, functional methods of cardio-respiratory system research and methods of mathematical statistics. It was found out that most of the physical development indicators of the girls surveyed are in compliance with the normative, and do not need additional influence or deliberate correction of body weight. In addition, the necessity to make additional changes to the curricula of different faculties in the discipline of "Physical Education" for the students during their second year of study was substantiated: in classes of “Physical Education” for technical faculties, it is necessary to deliberately develop the speed qualities and the explosive strength of the lower limbs; − in classes of “Physical Education” for the students of the faculty of Architecture, the emphasis should be put on the development of endurance, as well as to further development of the strength of the upper limbs. In the course of the study it was proved that the students can get physical education according to the curricula of the second-year students of low-level physical fitness and do not require any special rehabilitation measures and significant restrictions in the training process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4904
Інші ідентифікатори: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/208325
DOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.070720.101.646
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solohubova.pdf302,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.