Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрджи, Леонард Чибузор-
dc.contributor.authorОрджи, Леонард Чибузор-
dc.contributor.authorOrji, Leonard Chibuzor-
dc.date.accessioned2020-12-10T09:15:39Z-
dc.date.available2020-12-10T09:15:39Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/25_2020/20.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.25-18-
dc.identifier.citationОрджи Леонард Чибузор Факторна модель конкурентоспроможнсті сільськогосподарської продукції / Леонард Чибузор Орджи // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2020. – № 25. – С. 126-130.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4774-
dc.description.abstractUK: Метою статті є аналіз факторів та розроблення факторної моделі конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Зазначено, що найважливішим фактором конкурентоспроможності сільгосппідприємства є конкурентоспроможність його продукції. Розроблено факторну модель конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції, що відображає системну взаємодію економічних, організаційних, правових, інвестиційних, інноваційних, соціально-психологічних, технологічних, технічних, екологічних, природних факторів, яка покликана задіяти наявні резерви і визначити стратегію підвищення конкурентоспроможності продукції незалежно від теперішньої економічної ситуації, а також дає змогу вести облік системної взаємодії виявлених факторів, значна частина яких має механізм регулювання, що дає змогу визначити резерви підвищення конкурентоспроможності продукції. Уточнено зміст конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції як кінцевого результату системної взаємодії природних, економічних, організаційних, правових, технічних, технологічних, інноваційних, інвестиційних, екологічних, соціально-психологічних чинників, втілених у продукції, реалізація яких забезпечує фінансову стійкість учасників ринку в системі «виробництво – збут» на внутрішньому і зовнішньому продовольчих ринках.en_US
dc.description.abstractRU: Целью статьи является анализ факторов и разработка факторной модели конкурентоспособно сти сельскохозяйственной продукции. Отмечено, что важнейшим фактором конкурентоспособности сельхозпредприятия является конкурентоспособность его продукции. Разработана факторная модель конкурентоспособности сельскохозяйственной продукции, отражающая системное взаимодействие экономических, организационных, правовых, инвестиционных, инновационных, социально-психологических, технологических, технических, экологических, природных факторов, которая призвана задействовать имеющиеся резервы и определить стратегию повышения конкурентоспособности продукции независимо от нынешней экономической ситуации, а также позволяет вести учет системного взаимодействия выявленных факторов, значительная часть которых имеет механизм регулирования, что позволяет определить резервы повышения конкурентоспособности продукции. Уточнено понятие «конкурентоспособность сельскохозяйственной продукции», под которым следует понимать конечный результат системного взаимодействия природных, экономических, организационных, правовых, технических, технологических, инновационных, инвестиционных, экологических, социально-психологических факторов, воплощенных в продукции, реализация которых обеспечивает устойчивое финансовое положение участников рынка в системе «производство – сбыт» на внутреннем и внешнем продовольственных рынках.-
dc.description.abstractEN: The state and problems of agriculture are a well-deserved alarm and are the subject of scientific research and concern for producers and scientists, legislators and the executive. They draw their attention to the need to translate the industry into an intensive path of development. Despite numerous studies, there is no single approach in the contemporary economic literature to determining the competitiveness of agricultural products and a single methodology for quantifying them, and there are options for analyzing the existing conditions for improving competitiveness in the agricultural sector. The purpose of the article is to analyze the factors and develop a factor model of competitiveness of agricultural products. The basic concepts, namely “competitiveness”, “competitiveness factor”, “competitivenes of agricultural products” are analyzed. External and internal factors of competitive advantage of agricultural enterprises are considered and analyzed, ten groups of factors in agricultural production are established, the aggregate interaction of which ensures the competitiveness of products. A factor model of agricultural product competitiveness has been developed, reflecting the systematic interaction of economic, organizational, legal, investment, innovative, socio-psychological, technological, technical, environmental, natural factors, which is intended to use existing reserves and to determine the strategy of improving the competitiveness of independent production and independent economic development. situation, and also allows to keep a record of the systematic interaction of identified factors, many of which have a mechanism for regulating ting, to determine potential for raising competitiveness of products. All these factors are complementary, and their scientifically sound systematic application provides competitive advantages in achieving this goal. It is substantiated that the implementation of the developed factor model of competitiveness of agricultural products is intended to provide the economic entities with the target level of competitiveness, and also allows to group the factors and identify the reasons for the decrease in the criteria of competitiveness of products.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectсільськогосподарська продукціяen_US
dc.subjectфакторна модельen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectінвестиційна привабливістьen_US
dc.subjectсельскохозяйственная продукцияen_US
dc.subjectфакторная модельen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectконкурентное преимуществоen_US
dc.subjectинвестиционная привлекательностьen_US
dc.subjectagricultural productsen_US
dc.subjectfactor modelen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitive advantageen_US
dc.subjectinvestment attractivenessen_US
dc.titleФакторна модель конкурентоспроможнсті сільськогосподарської продукціїen_US
dc.title.alternativeФакторная модель конкурентоспособности сельскохозяйственной продукцииen_US
dc.title.alternativeA factory model of agricultural competitivenessen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orji.pdf245,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.