Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/474
Назва: Научное обоснование разработки профилей стального шпунта высокой несущей способности
Інші назви: Наукове обгрунтування розроблення профілів сталевого шпунта високої несної здатності
Justification of profiles’ development of steel sheet pile of high load-carrying capacity
Автори: Носенко, Олег Павлович
Носенко, Олег Павлович
Nosenko, Oleh
Ключові слова: стальной шпунт
шпунтовая свая
шпунтовая стенка
момент сопротивления
несущая способность
сталевий шпунт
шпунтова паля
шпунтова стінка
момент опору
несна здатність
steel sheet pile
sheet pile wall
sheet piling section
moment resistance
load-carrying capacity
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Носенко О. П. Научное обоснование разработки профилей стального шпунта высокой несущей способности / О. П. Носенко // Металознавство та термічна обробка металів. - 2016. - № 4. - С. 46-51.
Короткий огляд (реферат): RU: Постановка проблемы. В настоящее время возникла необходимость разработать и изложить новую концепцию проектирования профилей стального шпунта высокой несущей способности. Методика. Концепция проектирования профилей стального шпунта высокой несущей способности разрабатывалась на основе показателей (критериев) эффективности фасонных профилей, работающих на изгиб. Результаты. На основании новой концепции разработаны два профиля высокой несущей способности – профиль Ларсен-7 (W = 5 010 см3/м шп. ст.) и профиль Ларсен-7Н (W = 5 200 см3/м шп. ст.). Момент сопротивления 1 м шпунтовой стенки был увеличен в 1,6...1,7 раза. Научная новизна. Проектирование профилей было осуществлено впервые исходя из основных положений новой концепции проектирования фасонных профилей. Практическая значимость. Профили шпунтовых свай высокой несущей способности разработаны впервые. Они предназначены для глубоководных портовых гидротехнических сооружений. Их внедрение обеспечит существенную экономию металла (до 20 %) и сокращение сроков строительства.
UK: Постановка проблеми. Наразі виникла необхідність розробити і викласти нову концепцію проектування профілів сталевого шпунта високої несної здатності. Методика. Концепція проектування профілів сталевого шпунта високої несної здатності розроблялась на основі показників (критериїв) ефективності фасонних профілів, що працюють на вигин. Результати. На основі нової концепції розроблено два профілі високої несної здатності – профіль Ларсен-7 (W = 5 010 см3/м шп.ст.) та профіль Ларсен-7Н (W = 5 200 см3/м шп. ст.). Момент опору 1 м шпунтової стінки був збільшений в 1,6 1,7 раза. Наукова новизна. Проектування профілів було здійснено вперше виходячи з основних положень нової концепції проектування фасонних профілів. Практична значимість. Профілі шпунтових паль високої несної здатності розроблено вперше. Вони призначені для глибоководних портових гідротехнічних споруд. Їх упровадження забезпечить істотну економію металу (до 20 %) та скорочення строків будівництва.
EN: Statement of the problem. Currently, the need arose to develop and present new concept of a new design of profiles of steel sheet pile of high load-carrying capacity. Methods. The design concept of profiles development of steel sheet piles of high load-carrying capacity is being developed on the basis of efficiency indexes (criteria) of shaped profiles working in bending. Results. Based on a new concept are developed two profiles of high load-carrying capacity − the first sheet piling section − Larssen 7 (W = 5 010 cm3/m shp.); and the second the second sheet piling section − Larssen-7H (W = 5 200 cm3/m shp.).The moment resistance of 1 meter of sheet pile wall was increased in 1,6…1,7 times. Scientific novelty. For the first time ever the profiles design was carried out due to the principles of a new concept of shaped profiles. Practical effect. The profiles of steel sheet pile of high load-carrying capacity were developed at first. They are intended for deep-water port hydraulic structures. Their introduction will provide substantial metal saving (to 20 %) and reduction of construction terms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/474
Інші ідентифікатори: http://mtom.pgasa.dp.ua/article/view/46-51
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nosenko.pdf862,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.