Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4540
Назва: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форми навчання
Автори: Галушко, Олена Ігорівна
Протопопова, Наталія Андріївна
Маргарян, Маріне Львівна
Ключові слова: стратегічний маркетинг
контрольна робота
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» заоч. форми навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад.: О. І. Галушко, Н. А. Протопопова, М. Л. Маргарян. - Дніпро, 2019. - 20 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4540
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_«Стратегічний маркетинг».pdf
  Restricted Access
200,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.