Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorПротопопова, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorМаргарян, Маріне Львівна-
dc.date.accessioned2020-11-13T07:43:57Z-
dc.date.available2020-11-13T07:43:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» заоч. форми навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад.: О. І. Галушко, Н. А. Протопопова, М. Л. Маргарян. - Дніпро, 2019. - 20 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4540-
dc.description.abstractUK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захистen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectстратегічний маркетингen_US
dc.subjectконтрольна роботаen_US
dc.titleМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форми навчанняen_US
dc.typeMethodical recommendationsen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_«Стратегічний маркетинг».pdf
  Restricted Access
200,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.