Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi ToysГальченко, Анна; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2022Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваГаращенко, Владислав; Ползікова, Ганна Володимирівна (керівник)
2022Вдосконалення маркетингової політики розподільчо-збутової діяльності підприємстваЛемешенко, Олег; Дятлова, Наталія Василівна (керівник)
2022Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконаленняВовнянко, Єлизавета; Дятлова, Наталія Василівна (керівник)
2022Вдосконалення маркетингових стратегій росту на підприємствіПетренко, Яна; Ползікова, Ганна Володимирівна (керівник)
2022Управління маркетинговою діяльністю у туристичній сферіШалімова, Аліна; Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
2022Управління комплексом маркетингу підприємстваБігдан, Дмитро; Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
2022Маркетинговий аналіз діяльності підприємстваОсняч, Аліна; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2022Організація та вдосконалення маркетингової діяльності рекламного агентстваСерьогін, Олексій; Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
2022Вплив цифровізації глобальної економіки на маркетингову діяльність компаній сервісного бізнесу УкраїниСтавицька, Юлія; Нямещук, Ганна Валеріївна (керівник)