Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБольшаков, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorБольшаков, Владимир Иванович-
dc.contributor.authorBolshakov, Volodymyr-
dc.contributor.authorЄвсєєва, Галина Петрівна-
dc.contributor.authorЕвсеева, Галина Петровна-
dc.contributor.authorYevsieieva, Halyna-
dc.contributor.authorЛисенко, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorЛисенко, Галина Ивановна-
dc.contributor.authorLysenko, Halyna-
dc.date.accessioned2019-04-15T06:45:06Z-
dc.date.available2019-04-15T06:45:06Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/96701-
dc.identifier.citationБольшаков В. І. Із витоків столітньої історії будівельної освіти в Катеринославі – Дніпропетровську / В. І. Большаков, Г. П. Євсєєва, Г. І. Лисенко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 10-11. - С. 12-21.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/382-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Сьогодні науковий потенціал України не повною мірою використовується для вирішення складних соціально-економічних проблем, які постали перед нею. За таких умов надзвичайно важливим бачиться використання історичного досвіду. Особливо це стосується періоду 20‑30-х років ХХ ст., коли відбувалися становлення сучасної науки і формування національної інтелігенції, пов’язане в першу чергу із заснуванням і функціонуванням національної вищої освіти. Цей історичний досвід необхідно глибоко вивчати і враховувати нині у реформуванні національної науки, в залученні інтелігенції, в тому числі технічної, у процеси перебудови українського суспільства. Наука України має славну історію, вагомі здобутки, всесвітньо відомі наукові школи, міцні традиції зв’язків із виробництвом. Нагальною потребою сьогодення є така реконструкція минулого, яка дозволить об’єктивно і неупереджено показати дійсний внесок у розвиток науки українських учених. Перед сучасними істориками науки стоїть завдання розкрити «білі плями» в історичних подіях, відродити забуті імена діячів науки і культури та показати їх справжнє місце в історії науки і техніки, а також створення нової, правдивої історії української науки і техніки. Дослідження цієї проблеми має велике значення: воно сприятиме відновленню повноти історичної пам’яті, поверненню духовних надбань, вилучених, сфальсифікованих або замовчуваних протягом понад сімдесят років; допоможе активізувати процес реформування сучасної вітчизняної науки, а також дасть змогу їй посісти гідне місце в українському суспільстві. Розбудова української держави, забезпечення її соціально-економічного поступу потребує нового покоління науковців, без яких неможлива інтеграція України у сучасне цивілізоване суспільство.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Сегодня научный потенциал Украины не в полной мере используется для решения сложных социально-экономических проблем, которые появились перед ней. При таких условиях чрезвычайно важным видится использование исторического опыта. Особенно это касается периода 20‑30-х годов ХХ ст., когда происходили становление современной науки и формирования национальной интеллигенции, связанное в первую очередь с основанием и функционированием национального высшего образования. Этот исторический опыт необходимо глубоко изучать и учитывать в настоящее время в реформировании национальной науки, в привлечении интеллигенции, в том числе технической, в процессы перестройки украинского общества. Наука Украины имеет славную историю, весомые достижения, всемирно известные научные школы, крепкие традиции связей с производством. Неотложной потребностью нынешнего времени является такая реконструкция прошлого, которая позволит объективно и беспристрастно показать действительный вклад в развитие науки украинских ученых. Перед современными историками возродить забытые имена деятелей науки и культуры и показать их настоящее место в истории науки и техники, а также создание новой, правдивой истории украинской науки и техники. Исследование этой проблемы имеет большое значение: оно будет способствовать возобновлению полноты исторической памяти, возвращению духовных приобретений, изъятых, сфальсифицированных или умалчиваемых в течение свыше семьдесят лет; поможет активизировать процесс реформирования современной отечественной науки, а также даст возможность ей занять достойное место в украинском обществе. Развитие украинского государства, обеспечения ее социально-экономического продвижения нуждается нового поколения ученых, без которых невозможная интеграция Украины в современное цивилизованное общество.-
dc.description.abstractEN: Problem statement. Nowadays the scientific potential of Ukraine is not fully used to solve complex social and economic problems which were put before it. It is extremely important to use historical experience with these conditions. This concerns particularly to the period of 20-30 years of the twentieth century, when formation of modern science and the formation of national intelligence happened, related to the basis and functioning of national higher education. This historical experience should be thoroughly studied and considered now in the reform of the national science, attracting intellectuals, including technical, while restructuring processing in Ukrainian society. Science of Ukraine has a glorious history and significant achievements, world-famous scientific schools, strong tradition of relations with production. The urgent need of present is such reconstruction of the past that will objectively and impartially show a valid contribution to science of Ukrainian scientists. Modern historians of science have a task to reveal the forgotten names of science and culture personalities in historical events, and creating a true history of Ukrainian science and technology.. Investigation of this problem is very important: it will help to restore the fullness of historical memory and return spiritual acquisition removed, falsified or hushed over seventy years; will help the process of reforming the modern domestic science, and will enable it to take its rightful place in Ukrainian society. Development of the Ukrainian state, ensuring its social and economic development needs in the new generation of scientists, indispensable for the integration ofUkraineinto a modern civilized society.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбудівельна освітаen_US
dc.subjectбудівельна освіта Дніпропетровщиниen_US
dc.subjectісторія Дніпропетровщиниen_US
dc.subjectісторія освітиen_US
dc.subjectстроительное образованиеen_US
dc.subjectстроительное образование Днепропетровщиныen_US
dc.subjectистория Днепропетровщиныen_US
dc.subjectистория образованияen_US
dc.subjectconstruction educationen_US
dc.subjectconstruction education Dnipropetrovsken_US
dc.subjecthistory of Dnipropetrovsk regionen_US
dc.subjecthistory of educationen_US
dc.titleІз витоків столітньої історії будівельної освіти в Катеринославі – Дніпропетровськуen_US
dc.title.alternativeС истоков столетней истории строительного образования в Екатеринославе − Днепропетровскеen_US
dc.title.alternativeFrom the sourses of centenary history of construction education in Ekaterinoslav – Dnipropetrovsken_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 10-11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bolshakov.pdf474,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.