Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016-11Маркетингові підходи до використання Big Data у підприємництвіБуднік, Ольга Миколаївна; Будник, Ольга Николаевна; Budnik, Olha
2017-03Удосконалення стратегічного управління аграрних підприємств на засадах планування, маркетингу та конкурентних перевагПостол, Анатолій Анатолійович; Постол, Анатолий Анатольевич; Postol Anatolii, Anatolii
2019-05Сучасний механізм управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологійЯнчук, Тетяна Василівна; Янчук, Татьяна Васильевна; Yanchuk, Tetiana; Мусієнко, Олена Леонідівна; Мусиенко, Елена Леонидовна; Musienko, Olena
2019-03Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємствРазінькова, Міла Юріївна; Razinkova, Mila; Небаба, Наталія Олександрівна; Nebaba, Nataliia
2021-05Маркетинговий моніторинг конкурентних можливостей компанії на ринку непродовольчих товарівКовшова, Ірина Олегівна; Ковшова, Ирина Олеговна; Kovshova, Iryna; Глущенко, Вікторія Сергіївна; Глущенко, Вікторія Сергіївна; Hlushchenko, Viktoriia
2022-02Нові підходи до підвищення конкурентоспроможності освітніх послуг у сфері вищої освітиСтанкевич, Ірина Володимирівна; Stankevych, Iryna; Сакун, Ганна Олександрівна; Sakun, Hanna; Козир, А. О.; Kozyr, Anastasiia