Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3731
Назва: Гібридний привід машин для земляних робіт - шлях до зниження енергоємності робочих процесів
Інші назви: Гибридный привод машин для земляных работ – путь к снижению энергоемкости рабочих процессов
Hybrid drive of earth moving machines – the way to reduce the energy consumption of working processes
Автори: Хмара, Леонід Андрійович
Хмара, Леонид Андреевич
Khmara, Leonid
Холодов, Антон Павлович
Холодов, Антон Павлович
Kholodov, Anton
Ключові слова: гібридний привід
машина
енергія
процес
цикл
економія
гибридный привод
энергия
процесс
экономия
Hybrid drive
process
energy
cycle
saving
machine
Дата публікації: кві-2016
Бібліографічний опис: Хмара Л. А. Гібридний привід машин для земляних робіт - шлях до зниження енергоємності робочих процесів / Л. А. Хмара, А. П. Холодов // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2016. – Вып. 88. – С. 108-116. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование).
Короткий огляд (реферат): UK: Питання екологічної безпеки, в ракурсі зростаючого споживання вуглеводневих джерел енергії, стоїть особливо гостро. У зв'язку з цим, застосування машин і техніки з високими показниками паливної економічності та екологічної безпеки, а також модернізація машин що знаходяться в експлуатації, є одним з найбільш ефективних засобів поліпшення паливно-енергетичної та екологічної ситуації. Розглянуто стратегію розвитку гібридних приводів машин для земляних робіт на прикладі провідних світових виробників техніки. Наводиться аналіз конструктивного виконання силового приводу в цілому і його окремих елементів, взаємодії вузлів силової установки на різних експлуатаційних режимах, принципи управління, що забезпечують зниження теплового витрати палива і викидів шкідливих речовин з відпрацьованими газами. Метою цієї роботи є встановлення необхідної настановної потужності двигунів машин для земляних робіт з урахуванням використання гідроакумулюючих систем і систематизація енерговитрат у їхньому робочому циклі шляхом розробки методики і засобів дослідження енергетичної системи машини. Визначено стратегію створення гібридних приводів машин для земляних робіт.
RU: Вопрос экологической безопасности, в ракурсе возрастающего потребления углеводородных источников энергии, стоит особо остро. В связи с этим, применение машин и техники с высокими показателями топливной экономичности и экологической безопасности, а также модернизация находящихся в эксплуатации машин, является одним из наиболее эффективных средств улучшения сложившейся топливно-энергетической и экологической ситуации. Рассмотрена стратегия развития гибридных приводов машин для земляных работ на примере ведущих мировых производителей техники. Приводится анализ конструктивного исполнения силового привода в целом и его отдельных элементов, взаимодействия узлов силовой установки на различных эксплуатационных режимах, принципы управления, обеспечивающие снижение теплового расхода топлива и выбросов вредных веществ с отработанными газами. Целью настоящей работы является установление необходимой установочной мощности двигателей машин для земляных работ с учетом использования гидроаккумулирующих систем и систематизация энергозатрат в их рабочем цикле путем разработки методики и средств исследования энергетической системы машины. Определена стратегия создания гибридных приводов машин для земляных работ
EN: Summary. The issue of environmental safety, from the perspective of increasing consumption of hydrocarbon energy sources, is of particular relevance. In this regard the use of machines and equipment with high indicators of fuel efficiency and environmental safety as well as modernization of machines in service is one of the most effective means of improving the current fuel and energy and environmental situation. The strategy of developing hybrid drives for earthmoving machines on the example of the world’s leading equipment manufacturer has been considered. The analysis of the structural performance of the power drive as a whole and its individual elements, interaction of power unit components at different operation modes, principles of control providing for reduction of heat consumption and emissions of harmful substances with exhaust gases has been carried out. The aim of the work is determining the necessary adjusting power for engines of earthmoving machines considering the use of pumped storage systems and systematization of energy consumption in their working cycle by developing a methodology and means for studying the machine energy system. A strategy for creating hybrid drives for earthmoving machines has been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3731
Інші ідентифікатори: http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/71667
Розташовується у зібраннях:Вып. 88

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KHMARA.pdf511,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.