Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorПономаренко, Игорь Витальевич-
dc.contributor.authorPonomarenko, Ihor-
dc.date.accessioned2020-09-01T09:44:31Z-
dc.date.available2020-09-01T09:44:31Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу / І. В. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 231-236.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3708-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено особливостям використання компаніями веб-аналітики як важливого інструменту цифрових маркетингових стратегій. Доведено важливість використання отриманих за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення даних для оптимізації функціонування компаній в Інтернеті. Наведено методичні підходи щодо побудови системи ключових показників ефективності, які дають змогу всебічно проаналізувати основні процеси для веб-ресурсів компанійen_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена особенностям использования компаниями веб-аналитики как важного инструмента цифровых маркетинговых стратегий. Доказана важность использования полученных с помощью специализированного программного обеспечения данных для оптимизации функционирования компаний в Интернете. Приведены методические подходы к построению системы ключевых показателей эффективности, которые позволяют всесторонне проанализировать основные процессы для веб-ресурсов компаний.-
dc.description.abstractEN: The article is devoted to the peculiarities of using web analytics companies as an important tool of digital marketing strategies. The importance of using the specialized data software obtained to optimize the operation of companies on the Internet has been proven. The methodical approaches to constructing a system of key performance indicators are provided, which allow marketers to comprehensively analyze the main processes for company web resources.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectвеб-аналітикаen_US
dc.subjectконтентen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectсайтen_US
dc.subjectсистема ключових показниківen_US
dc.subjectвеб-аналитикаen_US
dc.subjectконтентen_US
dc.subjectцифровой маркетингen_US
dc.subjectсайтen_US
dc.subjectсистема ключевых показателейen_US
dc.subjectweb analyticsen_US
dc.subjectcontenten_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectwebsiteen_US
dc.subjectkey indicators systemen_US
dc.titleВеб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуen_US
dc.title.alternativeВеб-аналитика как важный инструмент цифрового маркетингаen_US
dc.title.alternativeWeb analytics as an important tool of digital marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf179,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.