Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвіта, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorКвита, Галина Николаевна-
dc.contributor.authorKvita, Halyna-
dc.contributor.authorШіковець, Катерина Олексіївна-
dc.contributor.authorШиковец, Екатерина Алексеевна-
dc.contributor.authorShikovets, Kateryna-
dc.contributor.authorГоловач, М. С.-
dc.contributor.authorГоловач, М. С.-
dc.contributor.authorHolovach, M-
dc.date.accessioned2020-08-06T10:36:53Z-
dc.date.available2020-08-06T10:36:53Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/32.pdf-
dc.identifier.citationКвіта Г. М. Застосування методу едварда де боно в бізнес-аналізі сучасного підприємства / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, М. С. Головач // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 186-190.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3692-
dc.description.abstractUK: У статті аналітичний метод «шести капелюхів» Едварда де Боно адаптовано для аналізу бізнес-моделі підприємства в умовах перенасиченого ринку на прикладі мережі супермаркетів Novus. Розглянуто можливість генерації нових бізнес-ідей за допомогою креативного мислення.en_US
dc.description.abstractRU: В статье аналитический метод «шести шляп» Эдварда де Боно адаптирован для анализа бизнесмодели предприятия в условиях перенасыщенного рынка на примере сети супермаркетов Novus. Рассмотрена возможность генерации новых бизнес-идей с помощью креативного мышления.-
dc.description.abstractEN: The article considers the analytical method of Edward de Bono’s Six Thinking Hats and the use of this method in analysing the work of a holding company in an over-saturated market on the example of a supermarket chain Novus. It considers the possibility of generating new business ideas with the help of creative thinking.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectшість капелюхів мисленняen_US
dc.subjectЕдвард де Боноen_US
dc.subjectNovusen_US
dc.subjectхолдингen_US
dc.subjectринок рітейлуen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectшесть шляп мышленияen_US
dc.subjectЭдвард де Боноen_US
dc.subjectхолдингen_US
dc.subjectрынок ритейлаen_US
dc.subjectторговляen_US
dc.subjectSix Thinking Hatsen_US
dc.subjectEdward de Bonoen_US
dc.subjectholdingen_US
dc.subjectretail marketen_US
dc.subjecttradeen_US
dc.titleЗастосування методу едварда де боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваen_US
dc.title.alternativeПрименение метода Эдварда де Боно в бизнес-анализе современного предприятияen_US
dc.title.alternativeApplication of the edward de bono method in the business analysis of a modern enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kvita.pdf322,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.