Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3322
Назва: Психологічна готовність до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО (ДВНЗ ПДАБА)
Інші назви: Психологическая готовность к личностным изменениям и толерантности к неопределенности современного мира студентов строительного ЗВО (ГВУЗ ПГАСА)
Psychological readiness for personality change and tolerance for the modern world ambiguity of civil engineering institution`s students (SHEI PSACEA)
Автори: Білополий, Віктор Васильович
Белополый, Виктор Васильевич
Bilopolyi, Viktor
Лазаренко, Вікторія Іванівна
Лазаренко, Виктория Ивановна
Lazarenko, Viktoriia
Ключові слова: готовність до особистісних змін
толерантність до невизначеності
ставлення до новизни
ставлення до складних ситуацій
ставлення до невизначених ситуацій
адаптивність
кмітливість
оптимізм
пристрасність
впевненість
сміливість (підприємливість)
готовность к личностным изменениям
толерантность к неопределенности
отношение к новизне
отношение к сложным ситуациям
отношение к неопределенным ситуациям
адаптивность
находчивость
оптимизм
страстность
уверенность
смелость (предприимчивость)
students
readiness for personality change
tolerance for ambiguity
attitude to novelty
attitude to difficult situations
attitude to ambiguous situations
passion
resourcefulness
optimism
courage (adventurousness)
adaptability
confidence
Дата публікації: кві-2020
Бібліографічний опис: Білополий В. В. Психологічна готовність до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО (ДВНЗ ПДАБА) / В. В. Білополий, В. І. Лазаренко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 2. – С. 16–24.
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. Основна ознакасучасного світу − соціальна нестабільність, яка характеризується швидкими та непередбачуваними соціальними, політичними, економічними змінами. Серед психологічних феноменів, які допомагають людині успішно функціонувати у такому сучасному непередбачуваному просторі, є психологічна готовність до особистісних змін та толерантність до невизначеності. Наразі невизначеність постає також типовою ситуацією професійної діяльності спеціалістів різних сфер, а толерантність визнана однією з ключових компетентностей людини в сучасному світі. Цим і пояснюється актуальність вивчення психологічних передумов поведінки людини, яка живе і діє в сучасних ситуаціях невизначеності. Статтю присвячено дослідженнюпсихологічної готовності до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО. Розглянуто феномен толерантності до невизначеності як соціально-психологічну установку з афективним, когнітивним і поведінковим компонентами. Метадослідження – презентація результатів емпіричного дослідження психологічної готовності студентів ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» (ПДАБА) до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу.Висновки.Здійснено порівняльний аналіз психологічної готовності до особистісних змін та толерантності до невизначеності студентів різних спеціальностей ДВНЗ ПДАБА. Емпірично доведено, що студенти-архітектори мають найнижчі показники толерантності до невизначеності порівняно зі студентами інших спеціальностей. Найвищий рівень толерантності виявили студенти-будівельники та економісти. Натомість студенти усіх спеціальностей цього ЗВО мають найвищі показники за такими складовими готовності до особистісних змін як кмітливість, упевненість, пристрасність, оптимізм.
RU: Постановка проблемы.В современных социальных условиях неопределенность является типичной ситуацией профессиональной деятельности специалистов разных сфер, а толерантность признана одной из ключевых компетентностей человека в современном мире. Этим и объясняется актуальность изучения психологических предпосылок поведения человека, который живет и работает в современных ситуациях неопределенности. Статья посвящена исследованиюпсихологической готовности к личностным изменениям и толерантности к неопределенности современного мира студентов строительного ЗВО. Рассмотрен феномен толерантности к неопределенности каксоциально-психологическая установка с аффективным, когнитивным и поведенческим компонентами. Цель исследования – презентация результатов эмпирического исследования психологической готовности студентов ГВУЗ «Приднипровская государственная академия строительства и архитектуры» (ПГАСА) кличностным изменениям и толерантности к неопределенности современного мира.Выводы.Представленырезультаты эмпирического исследования и осуществлен сравнительный анализ психологической готовности к личностным изменениям и толерантности к неопределенности студентов разных специальностей ГВУЗ ПГАСА.
EN: Problem statement. In modern social conditions ambiguity is the typical situation of professional activity of specialists of different spheres, and tolerance is acknowledged to be one of the key competences of a person in the modern world. That is why the study of psychological prerequisites of behavior of a person who lives and works in the modern situations of ambiguity is of great significance. The article is devoted to the research of psychological readiness for the personality changes and tolerance for the modern world ambiguity of the civil engineering institution’s students (SHEI “Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture”). The phenomenon of ambiguity tolerance as a social and psychological mindset with emotional, cognitive and behavioral components has been considered. The purpose of the article – the presentation of results of the empiric research of psychological readiness of students of SHEI PSACEA for the personality changes and tolerance to the ambiguity of the modern world. Conclusions. A comparative analysis of psychological readiness forpersonality change and ambiguity toleranceof the students of different specialities of SHEI “Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture” has been carried out. It has been empirically proven that the students of Architectural specialities demonstrate the lowest test indicators of ambiguity tolerancecompared with the students of the other specialities. The students of Civil Engineering and Economic specialities have demonstrated the highest level of tolerance. The students of all specialities of SHEI PSACEA have had the highest indicators of such components of readiness forpersonality change as resourcefulness, confidence, passion, optimism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3322
Інші ідентифікатори: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/201602
DOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.280420.16.617
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilopolyi.pdf491,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.