Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3316
Назва: Учет транзитного движения автотранспорта по магистралям города с целью повышения экологической безопасности проживания населения
Інші назви: Облік транзитного руху автотранспорту по магістралях міста з метою підвищення екологічної безпеки проживання населення
The inclusion of transit traffic on city streets with the purpose of increase of ecological safety of the population living
Автори: Саньков, Петр Николаевич
Саньков, Петро Миколайович
Sankov, Petro
Ключові слова: транзитный транспорт
эквивалентный уровень шума
концентрация выхлопных газов
магистральная улица
транзитний транспорт
еквівалентний рівень шуму
концентрація відпрацьованих газів
магістральна вулиця
transit vehicles
equivalent noise level
concentration of exhaust gases
main street
Дата публікації: бер-2017
Бібліографічний опис: Саньков П. Н. Учет транзитного движения автотранспорта по магистралям города с целью повышения экологической безопасности проживания населения / П. Н. Саньков // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2017. – Вып. 96. – С. 128-132. – (Стародубовские чтения).
Короткий огляд (реферат): RU: Цель. Оценка динамики расчетных показателей эквивалентного уровня звука и концентрации СО, при организации отвода транзитного движения от города. Методика. Применение системного подхода при анализе состояния проблемы и существующих методик по учету влияния автомобильного транспорта на экологическую безопасность современного города по фактору шума и загазованности выхлопными газами. Результаты. Получена величина прироста эквивалентного уровня шума на магистралях общегородского движения с учетом проезда транзитного транспорта. Эта величина (0,6 дБА) не сказывается на расчетном классе шумового режима магистральной улицы. Вместе с тем, проведенный расчет увеличения концентрации выхлопных газов на магистральной улице (3,77 мг/м3) с учетом транзитного автотранспорта, приводит к переходу рассматриваемой магистрали в более опасный класс загазованности. Научная новизна. Впервые, на основе теоретических расчетов показано изменение шумовых характеристик магистральных улиц в городе и определено значение увеличения расчетной концентрации выхлопных газов для тех же магистралей с учетом интенсивности движения транзитного транспорта города Днепр.
UK: Мета. Оцінка динаміки розрахункових показників еквівалентного рівня звуку і концентрації СО, при організації відведення транзитного руху від міста. Методика. Застосування системного підходу при аналізі стану проблеми та існуючих методик щодо врахування впливу автомобільного транспорту на екологічну безпеку сучасного міста за фактором шуму і загазованості відпрацьованими газами. Результати. Отримана величина приросту еквівалентного рівня шуму на магістралях загальноміського руху з урахуванням проїзду транзитного транспорту. Ця величина (0,6 дБА) не позначається на розрахунковому класі шумового режиму магістральної вулиці. Разом з тим, проведений розрахунок збільшення концентрації вихлопних газів на магістральній вулиці (3,77 мг/м3) з урахуванням транзитного автотранспорту, призводить до переходу розглянутої магістралі в більш небезпечний клас загазованості. Наукова новизна. Вперше, на основі теоретичних розрахунків показано зміну шумових характеристик магістральних вулиць в місті і визначено розмір збільшення розрахункової концентрації вихлопних газів для тих же магістралей з урахуванням інтенсивності руху транзитного транспорту міста Дніпро.
EN: Objective. Assessment of the dynamics of the estimated parameters of the equivalent sound level and the concentration of co, while the diversion of transit traffic from the city. Methodology. The application of a systematic approach to the analysis of problems and existing techniques for accounting for the impact of road transport on the ecological safety of the modern city in terms of noise and gas pollution of exhaust gases. Results. The obtained value of the increase of the equivalent noise on the highways and city traffic with the passage of transit traffic. This value (0.6 dBА) not affect the estimated grade of the noise mode main streets. However, the calculation of the increase in the concentration of exhaust gas on the main street (3,77 mg/m3) with consideration of transit vehicles, leads to a transition of the considered trunk in a more dangerous class of contamination. Scientific novelty. First, on the basis of theoretical calculations shows the change in noise characteristics of arterial streets in the city and determined the value of the increase of the concentration of exhaust gases for the same roads, given the traffic of transit transport in the Dnieper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3316
Інші ідентифікатори: http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/103635
Розташовується у зібраннях:Вып. 96

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sankov.pdf212,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.