Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3295
Назва: Оцінка вартості «Зеленого» благоустрою території НВК №131 м. Дніпропетровська
Інші назви: Оценка стоимости «Зеленого» благоустройства территории УВК №131 г. Днепропетровска
The calculation of the cost of green building UVK №131 of Dnepropetrovsk
Автори: Вергун, Оксана Олександрівна
Вергун, Оксана Александровна
Verhun, Oksana
Тимошенко, Олена Анатоліївна
Тимошенко, Елена Анатольевна
Timoshenko, Olena
Ключові слова: «зелений» благоустрій
фітоценотична реконструкція
зелені насадження
витрати на озеленення
стан озеленення
«зеленое» благоустройство
фитоценотическая реконструкция
зеленые насаждения
расходы на озеленение
состояние озеленения
Дата публікації: жов-2015
Бібліографічний опис: Вергун О. О. Оцінка вартості "Зеленого" благоустрою території НВК № 131 м. Дніпропетровська / О. О. Вергун, О. А. Тимошенко // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2015. – Вып. 85. – С. 12-17. – (Инновационные технологии жизненного цикла объектов жилищно-гражданского, промышленного и транспортного назначения).
Короткий огляд (реферат): UK: Зелені насадження на територоії навчальних закладів мають поліфункціональне значення: санітарно-гігієнічне, захисне, архітектурно-художнє, протипожежне, рекреаційне, навчально-вииховне. Предмет дослідження– аналіз стану озеленення території НВК №131 та розрахунок витрат на«зелений» благоустрій території закладу. Ціль публікації − оцінка вартості робіт з озеленення та благоустрою території навчально-виховного комплексу в м. Дніпропетровськ для підвищення санітарно-гігієнічного, естетичного, рекреаційного та виховного стану території. Постановка проблеми. Враховуючи дані еколого-гігієнічного моніторингу, стан захворюваності дітей, роль факторів навколишнього природного середовища, вагоме значення в корекції та нейтралізації негативного впливу антропогенних факторів на формування екологічно безпечного середовища життєдіяльності повинні мати заходи оздоровлення шкільного середовища. Важливу роль в цьому відіграють зелені насадження, які виконують санітарно-гігієнічні, декоративно-планувальні функції та емоційно психологічні. Озеленення територій шкіл повинно стати складовою частиною системи оздоровчих технологій в створенні державної системи екологічної безпеки. Методика. У статті розглянуто методику визначення вартості«зеленого» благоустрою, наведені розрахунки витрат на улаштування газонів, чагарників, квітників на території навчально-виховного комплексу з урахуванням санітарно-гігіеничних, естетичних та рекреаційних функцій рослин. Результати. За результатами оцінки витрати на«зелений» благоустрій склали750 583 грн., витрати на догляд за зеленими насадженнями − 42 534 грн., витрати на реконструкцію насаджень −18 260 грн. На території навчального комплексу запропоновано улаштування квітників(флокс, анемона, примула, білоцвітник, астра, тюльпан, крокус), посадку листяних порід дерев(тополя та платан), посадку чагарнику(бирючина) та улаштування газонів.
RU: Зеленые насаждения на территории учебных заведений имеют полифункциональное значение: санитарно-гигиеническое, защитное, архитектурно-художественное, противопожарное, рекреационное, учебно-воспитательное. Предмет исследования − анализ состояния озеленения территории УВК №131 и определение затрат на «зеленое» благоустройство его территории. Цель статьи − оценка стоимости работ по озеленению и благоустройству территории учебно-воспитательного комплекса в г. Днепропетровск для повышения санитарно-гигиенического, эстетического, рекреационного и воспитательного состояния территории. Постановка проблемы. Учитывая данные эколого-гигиенического мониторинга, состояние заболеваемости детей, роль факторов окружающей природной среды, большое значение в коррекции и нейтрализации негативного влияния антропогенных факторов на формирование экологически безопасной среды жизнедеятельности должны иметь меры оздоровления школьной среды. Важную роль в этом играют зеленые насаждения, выполняющие санитарно-гигиенические, декоративно-планировочные и эмоционально-психологические функции. Озеленение территорий школ должно стать составной частью системы оздоровительных технологий в создании государственной системы экологической безопасности. Методика. В статье рассмотрена методика определения стоимости «зеленого» благоустройства, приведены расчеты расходов на устройство газонов, кустарников, цветников на территории учебно-воспитательного комплекса с учетом санитарно-гигиенических, эстетических и рекреационных функций растений. Результаты. По результатам оценки расходы на «зеленое» благоустройство составили 750 583 грн., расходы на уход за зелеными насаждениями −42 534 грн., затраты на реконструкцию насаждений −18 260 грн. На территории учебного комплекса предложено устройство цветников(флокс, ветреница, примула, белоцветник, астра, тюльпан, крокус), посадка лиственных пород деревьев(тополь и платан), посадка кустарника(бирючина) и обустройство газонов.
EN: Introduction .Green plantations on the territory of educational institutions have half-functional meaning: sanitary and hygienic, protecting, architectural and artistic, fire-prevention, educational. The subject of researchis analysis of planting state of SEC №131 and calculation the costs for the « green» accomplishment of the state territory. The aim of publicationis cost valuation of the planting and accomplishment work of the study-educational complex in Dnipropetrovsk city for increase of sanitary and hygienic, aesthetic, recreational and educational territory condition. The statement of problem. Taking into consideration the data of ecological and hygienic monitoring, state of children morbidity, role of nature environmental factors, heavy meaning in correction and neutralization negative influence of the anthropogenic factors on forming ecologically protected environment vital activity must have actions of school environment enhancement. The important roles in this one have green plantations that have sanitary and hygienic, decorative and ornamental, emotional and psychological functions. Planting of greenery in school territories must become component part of health-improving technologies system. Methodology. The methodology of definition the «green» accomplishment cost, adduced calculations of the costs for grass lawns, bushes, flowerbeds arrangement on the territory of the study-educational complex with taking into account sanitary and hygienic, aesthetic and recreational functions of the plants. Results. According to results of the valuations the charges for the «green» accomplishment summed 750583 UAH, the charges for the looking after green plantations – 42534 UAH, the charges for the reconstruction of plantations -18260 UAH. The arrangement of the flowerbeds (phlox, anemone, primula, snowflake, aster, tulip, crocus), planting the deciduous species of trees (poplar, platan), planting the bushes (privet) and arrangement the lawns.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3295
Інші ідентифікатори: http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/70667
Розташовується у зібраннях:Вып. 85

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Verhun.pdf312,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.