Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3235
Назва: Управление интеграцией и связями на примере образовательных проектов
Інші назви: Управління інтеграцією і зв'язками на прикладі освітніх проектів
Management of integration and communication by example of educational projects
Автори: Белоконь, Анатолий Иванович
Білоконь, Анатолий Іванович
Bilokon, Anatolii
Маланчий, Сергей Александрович
Маланчій, Сергій Олександрович
Malanchiy, Serhei
Коцюба, Татьяна Владимировна
Коцюба, Тетяна Володимирівна
Kotsiuba, Tatiana
Ключові слова: среда проекта
лица
заинтересованные в проекте; факторы
определяющие успех проекта
середовище проекту
особи
зацікавлені у проекті
що визначають успіх проекту
чинники
project environment
persons which interested in the project
determine the success of the project
factors that
Дата публікації: бер-2016
Бібліографічний опис: Белоконь А. И. Управление интеграцией и связями на примере образовательных проектов / А. И. Белоконь, С. А. Маланчий, Т. В. Коцюба // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2016. – Вып. 90. – С. 40-47. – (Стародубовские чтения).
Короткий огляд (реферат): RU: Работа посвящена определению возможности управления процессами интеграции в сложном динамическом окружении, каким на сегодня является среда образования. Авторы показывают, что несмотря на растущий спрос иностранцев на услуги образования, все еще остается ряд факторов среды негативно влияющих на процесс. Основной вывод, что негативное влияние внешних факторов столь существенно из-за отсутствия эффективной системы управления окружением. Одной из характеристик качества управления интеграционным процессом предложено использовать показатель достигнутого уровня взаимодействия заинтересованных сторон. Дано математическое описание предложенной характеристики, оценивающей достигнутый уровень контроля, влияния. Показано, что основным заданием принятия решения является нахождение компромисса между достижением желаемого уровня контроля (влияния) и общими организационными затратами. Представлена графическая модель встречной динамики изменения потерь и затрат вследствие усиления контроля факторов внешней среды. Приведена интегральная кривая взаимозависимости принимаемых решений, направленных на усиление власти (влияния) и уменьшения, вследствие этого, риска потерь от неконтролируемости процесса. Основной вывод. Обе модели указывают на результативность принимаемых решений и могут использоваться в расчетах и анализе проектных действий, показывая были ли принятые решения правильными и насколько с точки зрения интересов действующих сил, заинтересованных в проекте.
UK: Робота присвячена визначенню можливості управління процесами інтеграції в складному динамічному оточенні, яким на сьогодні є середовище освіти. Автори показують, що незважаючи на зростаючий попит іноземців на послуги освіти, все ще залишається ряд факторів середовища, які негативно впливають на процес. Основний висновок, що негативний вплив зовнішніх факторів настільки суттєвий через відсутність ефективної системи управління середовищем. Однією з характеристик якості управління інтеграційним процесом запропоновано використовувати показник досягнутого рівня взаємодії зацікавлених сторін. Дано математичний опис запропонованої характеристики, що оцінюєдосягнутий рівень контролю, впливу. Показано, що основним завданням прийняття рішення є знаходження компромісу між досягненням бажаного рівня контролю (впливу) і загальними організаційними витратами. Представлена графічна модель зустрічної динаміки зміни втрат і витрат внаслідок посилення контролю факторів зовнішнього середовища. Наведеноінтегральну криву взаємозалежності прийнятих рішень, спрямованих на посилення влади (впливу) і зменшення, внаслідок цього, ризику втрат від неконтрольованості процесу. Основний висновок. Обидві моделі вказують на результативність прийнятих рішень і можуть використовуватися в розрахунках і аналізі проектних дій, показуючи, а чи були прийняті рішення правильними і наскільки з точки зору інтересів діючих сил, зацікавлених в проекті.
EN: The work is devoted to topical issues – determine the feasibility of integrating process management in a complex dynamic environment, what is environmental education for today. The authors show that in spite of the growing foreign demand for education services, there are still a number of environmental factors negatively influencing the process. The mainconclusion is that the negative impact of external factors as significant because of the absence of an effective environment management system. One of the characteristics of quality management integration process proposed to use the indicator of the achieved level of interaction between stakeholders. The mathematical description of the proposed characteristic, appraising the current level of control and influence. Shown that the main task of the decision is to find a compromise between achievement in the desired level of control (influence) and overall organizational costs. Is a graphical model of the dynamics of the counter losses due to changes in cost and increase control of environmental factors. Shows the integral curve of the interdependence of decisions aimed at strengthening the power (influence) and reduction, as a consequence, the risk of losses from uncontrolled process. Сonclusion. Both models indicate the effectiveness of the decisions taken and can be used in the calculation and analysis of the project activities, indicating whether the decisions correct and how much from the standpoint of the interests of the existing forces that are interested in the project.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3235
Інші ідентифікатори: http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/70089
Розташовується у зібраннях:Вып. 90

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilokon.pdf341,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.