Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 141-150 зі 152.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020-02Методологія процесу моніторингу підприємницької діяльності видавництваПалига, Євген Миколайович; Палига, Евгений Николаевич; Palyga, Evqen; Лазановський, Петро Петрович; Лазановский, Петр Петрович; Lazanovskyi, Petro
2020-02Аналіз методів оцінки фінансового стану підприємствМельник, Альона Олексіївна; Мельник, Алёна Алексеевна; Melnyk, Alona; Захарова, Ю. І.; Захарова, Ю. И.; Zakharova, Yulia
2020-02Особливості створення та розвитку стартапів сфери послуг: догляд за дитиноюПриймак, Василь Михайлович; Приймак, Василий Михайлович; Pryimak, Vasyl; Муравська, В. О.; Муравская, В. О.; Muravska, Viktoriia
2020-02Ефективність управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного господарстваСахно, Ірина Володимирівна; Сахно, Ирина Владимировна; Sakhno, Iryna
2020-02Проблеми нормування праці в умовах становлення постіндустріального суспільстваСедляр, Михайло Олегович; Седляр, Михаил Олегович; Sedliar, Mykhail
2020-02Маркетингові дослідження ринку корейської косметики в УкраїніТанасійчук, Альона Миколаївна; Танасийчук, Алёна Николаевна; Tanasiichuk, Alona; Шуневич, В. А.; Шуневич, В. А.; Shunevych, Viktoriia
2020-02Інформаційні системи як складник управління підприємствами готельного бізнесу в умовах конкуренціїХитрова, Ольга Аліківна; Хитрова, Ольга Аликивна; Khytrova, Olha
2020-02Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення сталого розвитку в УкраїніДідківська, Олена Григорівна; Дидкивская, Елена Григорьевна; Didkivska, Olena
2020-02Вплив корпоративної соціальної відповідальності на стан розвитку персоналу аграрних підприємствШестакова, Анна Валеріївна; Шестакова, Анна Валерьевна; Shestakova, Anna
2020-02Корпоративна культура як складник маркетингу закладу вищої освітиЧайка, Інна Петрівна; Чайка, Инна Петровна; Chaika, Inna