Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєріков, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorSierikov, Anatolii-
dc.contributor.authorКоваль, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorKoval, Ihor-
dc.date.accessioned2020-03-24T12:46:27Z-
dc.date.available2020-03-24T12:46:27Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/180179-
dc.identifierDOI 10.30838/ P.ES.2224.230419.217.487-
dc.identifier.citationСєріков А. В. Економіко-математичне дослідження сучасного репертуарного театру як соціально-економічної системи / А. В. Сєріков, І. М. Коваль // Економічний простір. – 2019. – № 144. – С. 180-193.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3003-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено побудові «концептуального каркасу» моделі сучасного українського репертуарного театру, як соціально-економічної системи, що базується на відомих результатах соціології, біології, теорії систем і математики. При цьому враховано, що театр, з одного боку, є публічною соціально-культурною установою, що покликана виховувати, розвивати, спілкуватися і рухатися до нового рівня розвитку людини. З іншого боку, театр також виступає як легітимно визнаний суб'єкт господарювання, що діє як інфраструктуро утворюючий компонент, створює робочі місця, сплачує податки, підтримує ресторан-готель- туристичний та інші види бізнесу, які надають різні супутні послуги, та таке інше. Оскільки сучасний український репертуарний театр, як суб’єкт, що зайнятий господарською діяльністю, уявляє з себе динамічну систему, в статті дано його математичний опис у вигляді системи нелінійних диференційних рівнянь першого порядку. В якості домінуючих факторів-невідомих в цих рівняннях містяться економічна, організаційна, ментальна та соцієтальна складова внутрішнього середовища театру. Всі перелічені складові взаємодіють із відповідними інституціями у зовнішньому середовищі театру. Формалізований опис містить у собі параметр управління під назвою «інноваторство», який відображає комплекс особових характеристик керівництва театру та його оточення. Аналіз поведінки соціально-економічної моделі театру суттєво спрощується при припущенні, що серед факторів-невідомих найбільш чутливими у інтегральних результатах діяльності театру є економічна та організаційна складові. За таких умов достатньо залишити лише два відповідні диференційні рівняння. Це дозволяє достатньо строго довести, що саме організаційна культура, трудовий менталітет, в якому повинне бути місце такій людській якості як підприємливість, або здатність до інноваційності, є всеохоплюючим, домінуючим фактором росту та розвитку театру.en_US
dc.description.abstractEN: The article is devoted to the construction of a ‘conceptual frame’ for a model of the modern Ukrainian repertory theater as a socio-economic system, based on well-known results of sociology, biology, systems theory, and mathematics. It has been taken into account that the theater, on the one hand, is a public socio-cultural institution intended to educate, cultivate, communicate, and move people forward to a new level of development. On the other hand, the theater also functions as a legitimately recognized business entity, acting as an infrastructure component – creating jobs, paying taxes, supporting restaurant-hotel-tourist and other businesses that provide various related services, and so on. Since the contemporary Ukrainian repertory theater, being an entity engaged in economic activity, represents a dynamic system, the article provides its mathematical description as a system of nonlinear differential equations of the first order. In these equations, the dominant factors-unknown variables are the economic, organizational, mental, and societal components of the theater’s internal environment. All of these components interact with the relevant institutions in the theater’s external environment. The formalized description includes a management parameter called ‘innovativeness’, which reflects a complex of personal characteristics of the theater management and their circle of assistants. Analysis of the behavior of the socio- economic model of the theater is simplified considerably under the assumption that among the factors-unknown variables, the economic and organizational components are most sensitive for the integral results of the theater activity. In these conditions, it is sufficient to leave only two relevant equations. This allows us to prove quite rigorously that it is organizational culture and labor mentality in which there should be room for such a human quality as entrepreneurship or ability to innovate that are a comprehensive, dominant factor in the growth and development of the theater.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectсучасний український репертуарний театрen_US
dc.subjectорганізаційна культураen_US
dc.subjectпідприємливістьen_US
dc.subjectнелінійні диференційні рівнянняen_US
dc.subjectбіфуркаційна діаграмаen_US
dc.subjectmodern Ukrainian repertory theateren_US
dc.subjectorganizational cultureen_US
dc.subjectentrepreneurshipen_US
dc.subjectnonlinear differential equationsen_US
dc.subjectbifurcation diagramen_US
dc.titleЕкономіко-математичне дослідження сучасного репертуарного театру як соціально-економічної системиen_US
dc.title.alternativeEconomic and mathematical research of modern repertory theater as socio-economic systemen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 144

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serikov.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.