Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖавела, Карлуш А.-
dc.contributor.authorJavela, Karlush-
dc.contributor.authorЖавела, А. К.-
dc.contributor.authorJavela, A.-
dc.date.accessioned2020-03-24T12:11:31Z-
dc.date.available2020-03-24T12:11:31Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/180169-
dc.identifierDOI 10.30838/ P.ES.2224.230419.171.483-
dc.identifier.citationЖавела К. А. Новітні напрями розвитку маркетингу малого та середнього підприємництва / К. А. Жавела, А. К. Жавела // Економічний простір. – 2019. – № 144. – С. 156-167.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3000-
dc.description.abstractUK: У статті визначено основні концепції сучасного маркетингу. Подано класифікацію інструментів та каналів маркетингових комунікацій для МСП. Досліджено сучасні тенденції використання інструментів Інтернет-маркетингу МСП в Україні. Виявлено, що малі та середні підприємства активно використовують веб-сайти та соціальні медіа для просування товарів та послуг, налагодження співпраці з партнерами, пошуку персоналу, персоніфікованого інформування про продукцію та послуги, залучення клієнтів у розвиток продукції та послуг. Визначено, що інтегрований маркетинг поєднує в собі концепцію цифрового маркетингу, контент маркетингу та Інтернет маркетингу. Запропоновано основні напрямки розвитку інтегрованого маркетингу для МСП в Україні: розвиток контент маркетингу та персоніфікованого маркетингу, Інтернет маркетингу, цифрового маркетингу. Показано, що не маючи цифрового маркетингового плану, це теж саме що починати будувати свою бізнес стратегію в сліпу і те що без нього неможливо уявити створення та серійну реалізацію нових цифрових продуктів та послуг. Саме це можна назвати новою ерою в підприємництві. Показано мету використання соціальних медіа на малих та середніх підприємствах України на базі державного комітет статистики України. Також виділено види цифрових маркетингових комунікацій. Сучасні маркетингові комунікації передбачають використання персональних продажів, електронних розсилок, стимулювання збуту шляхом надання знижок та бонусів, використання інтернет-просування та соціальних мереж. Важливо зазначити що сьогодні дані підприємства застосовують всі сучасні цифрові, віртуальні та мережеві ресурси і інструменти для здобуття інформації про потенціального споживача саме через всесвітню мережу так як саме в ній проводить велику частку свого часу люди всіх вікових категорій в різних куточках країни. Визначено що саме цифрові тактики можуть вам допомогти набагато більше ніж традиційні методи в привабленні уваги клієнтів до підприємства. Показано та зазначено позитивні результати використання соціальних медіа для здобуття повної картини ймовірного клієнта.en_US
dc.description.abstractEN: The main concepts of modern marketing have been defined in the article. The classification of tools and channels of marketing communications for SMEs is presented. Modern tendencies of use of Internet marketing tools for SMEs in Ukraine are explored. It has been found that small and medium-sized enterprises are actively using websites and social media for promotion of goods and services, cooperation with partners, personnel search, personalized information about products and services, and attracting customers to product and service development. It is determined that integrated marketing combines the concept of digital marketing, content marketing and Internet marketing. The main directions of development of integrated marketing for SMEs in Ukraine are offered development of content of marketing and personal marketing, Internet marketing, digital marketing. Modern marketing communications include the use of personal sales, e-mails, sales promotion by providing discounts and bonuses, using Internet promotion and social networks. The purpose of using social media in small and medium enterprises of Ukraine on the basis of the State Statistics Committee of Ukraine is shown. Types of digital marketing communications are also highlighted. It is shown that without having a digital marketing plan, it's just the same as starting to build your business strategy blind and that without it it's impossible to imagine the creation and serial implementation of new digital products and services. This is what can be called a new era in entrepreneurship. Modern marketing communications include the use of personal sales, e-mails, sales promotion by providing discounts and bonuses, using Internet promotion and social networks. It is important to note that today the enterprises use all modern digital, virtual and network resources and tools for obtaining information about the potential consumer through the World Wide Web, as it is the largest share of people of all age groups in different parts of the country who spend their time in it. It is determined that digital tactics can help you much more than traditional methods of attracting customers to the company. The positive results of using social media for a complete picture of a likely client are shown and noted.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectперсоніфікований маркетингen_US
dc.subjectмалий та середній бізнесen_US
dc.subjectінтегрований маркетингen_US
dc.subjectконтент-маркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpersonalized marketingen_US
dc.subjectsmall and medium businessen_US
dc.subjectintegrated marketingen_US
dc.subjectcontent marketingen_US
dc.titleНовітні напрями розвитку маркетингу малого та середнього підприємництваen_US
dc.title.alternativeNew ways of small and medium enterprises’ marketing developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 144

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Javela.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.