Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2998
Назва: Вдосконалення маркетингової діяльності страхової компанії
Інші назви: Совершенствование маркетинговой деятельности страховой компании
Improving marketing activities insurance company
Автори: Галушко, Олена Ігорівна
Галушко, Елена Игоревна
Halushko, Olena
Протопопова, Наталія Андріївна
Протопопова, Наталья Андреевна
Protopopova, Nataliia
Маргарян, Маріне Львівна
Маргарян, Маринэ Львовна
Marharian, Marine
Якименко, Анжела Миколаївна
Якименко, Анжела Николаевна
Yakymenko, Anzhela
Ключові слова: діяльність маркетингу
маркетинг
управління
страхова компанія
ефективність
деятельность маркетинга
управление
страховая компания
эффективность
marketing activity
marketing
management
insurance company
efficiency
Дата публікації: січ-2019
Бібліографічний опис: Вдосконалення маркетингової діяльності страхової компанії / О. І. Галушко, Н. А. Протопопова, М. Л. Маргарян, А. М. Якименко // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 18. – С. 356-359.
Короткий огляд (реферат): UK: Страхові компанії України відчувають потребу у введенні нових ідей страхового маркетингу та удосконалення існуючої маркетингової діяльності компанії. Ефективне управління в більшості залежить від ефективності застосування систем маркетингу і успішної діяльності страхових компаній. У статті розглянуті проблеми поліпшення і застосування страховими компаніями нових інформаційних, фінансових і маркетингових інструментів для забезпечення стабільності і конкурентоспроможності, а також для подальшого ефективного розвитку та підтримки активної діяльності в сучасних умовах.Досліджено специфіку планування маркетингу страхових компаній що дозволяє прийти до висновку про складність цього процесу і його важливої ролі в забезпеченні діяльності страховика. В цілому можна уявити процес планування поетапно, починаючи з маркетингової діяльності і завершуючи оформленням маркетингової програми.
RU: Страховые компании Украины испытывают потребность во введении новых идей страхового маркетинга и усовершенствование существующей маркетинговой деятельности компании. Эффективное управление в большинстве зависит от эффективности применения систем маркетинга и успешной деятельности страховых компаний. В статье рассмотрены проблемы улучшения и применения страховыми компаниями новых информационных, финансовых и маркетинговых инструментов для обеспечения стабильности и конкурентоспособности, а также для дальнейшего эффективного развития и поддержки активной деятельности в современных условиях. Исследована специфика планирования маркетинга страховых компаний что позволяет прийти к выводу о сложности этого процесса и его важной роли в обеспечении деятельности страховщика. В целом можно представить процесс планирования поэтапно, начиная с маркетинговой деятельности и заканчивая оформлением маркетинговой программы.
EN: Marketing has the elasticity of organizational forms of management, dynamic entrepreneurship, continuous search for ways to effectively adapt to the market and influence on the consumer. Marketing is based not on the approved plans, but above all on the deep knowledge of objective information about the market, on the current requirements of consumers and the initiative. The company forms and develops in the consumer a purposeful desire to buy and use its services. Due to this, representatives of companies find different data about consumers such as the cost, which the consumer is ready to pay the necessary data on the buyer, the cost that the buyer is willing to pay, which area is more profitable for investment and in which regions the market is more profitable, for the emergence of new enterprises or companies. The effectiveness of marketing depends on the functioning of the system of effective management of marketing activities in the enterprise. It is the marketing department that must determine the strategy, exercise control, analyze the trade and form a company complex. Effective management depends largely on the effectiveness of marketing systems and the success of insurance companies. Principal in the management of the insurance company are the principles of marketing, research of the insurance market and the impact on it in order to obtain the company as much profit as possible. Successful work of any insurance company depends on its effective management through the marketing system. Therefore, insurance companies of Ukraine are in need of introducing new ideas of insurance marketing and improving the existing marketing activities of the company. The article deals with the problems of improving and applying by insurance companies new information, financial and marketing tools for ensuring stability and competitiveness, as well as for the further effective development and support of active activities in modern conditions. The specifics of marketing planning for insurance companies have been explored, which allows us to conclude that the complexity of this process and its important role in ensuring the activities of the insurer. In general, you can imagine the process of planning in stages, starting with marketing activities and completing the registration of marketing program.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2998
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/18_2019/58.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 1 (18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halushko.pdf182,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.