Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2836
Назва: Інструментарій просування української продукції на міжнародні ринки
Інші назви: A tool for the promotion of Ukrainian products in the international market
Автори: Севрук, Ірина Миколаївна
Sevruk, Iryna
Корогод, Альона Ярославівна
Korohod, Alona
Ключові слова: просування
експорт
товарна структура
стандартизація
адаптація
бренд
Інтернет
соціальні мережі
promotion
export
commodity structure
standardization
adaptation
brand
Internet
SMM
Дата публікації: бер-2019
Бібліографічний опис: Севрук І. М. Інструментарій просування української продукції на міжнародні ринки / І. М. Севрук, А. Я. Корогод // Економічний простір. – 2019. – № 143. – С. 19-29.
Короткий огляд (реферат): UK: В умовах глобалізації світових економічних процесів жорстка конкуренція, насиченість ринків, перевищення пропозиції товарів над попитом, постійне зростання вимогливості споживачів істотно ускладнюють збутову діяльність підприємств. Зазначене викликає необхідність формування дієвого механізму просування української продукції на міжнародні ринки. Метою даної статті є аналіз товарної структури експорту України, ідентифікація основних ринків збуту української продукції, дослідження інструментів просування вітчизняної продукції на міжнародні ринки, а також виокремлення ключових тенденцій розвитку та особливостей просування українських товарів. Дослідження товарної структури експорту України та ключових країн-партнерів дозволило визначити переважно сировинну складову експорту товарів та актуальні напрями експортних потоків. Автори акцентують увагу на необхідності застосування сучасних інструментів просування продукції на міжнародні ринки. Найбільш поширеними є традиційні інструменти просування, до яких належать реклама, стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю, прямий маркетинг, особистий продаж. У статті систематизовано переваги та недоліки стратегії адаптації та стандартизації комплексу просування в міжнародному маркетингу. Встановлено, що найбільш поширеним є комбінований підхід, який є симбіозом адаптації та стандартизації. З метою підвищення ефективності просування української продукції на міжнародні ринки рекомендується розробка та імплементація чіткої стратегії та комплексне використання усіх елементів системи просування, зокрема, вітчизняним підприємствам слід звернути особливу увагу на подальшу активізацію маркетингових комунікацій через Інтернет, що сьогодні є найперспективнішим з точки зору ефективності. Українським підприємствам необхідно спиратись на досвід розвинених країн – системно здійснювати управління просуванням, використовувати нестандартні й найсучасніші його способи з врахуванням особливостей міжнародного середовища. Перспективами подальших досліджень є детальніше вивчення зарубіжного досвіду просування продукції на міжнародні ринки та можливих шляхів його адаптації до українських реалій.
EN: In the context of the globalization of the world economy, rigid competition, saturation of markets, excess of supply of goods over demand, the constant growth of demanding consumers substantially complicate the sales activities of enterprises. The abovementioned needs to form an effective mechanism for the promotion of Ukrainian products in international markets. The purpose of this article is to analyze the commodity structure of Ukraine's exports, identify the main importers of Ukrainian products, research tools for promoting domestic products in international market, as well as distinguish key trends in the development and features of the promotion of Ukrainian goods. The research of the commodity structure of exports of Ukraine and key partner countries allowed to determine mainly the raw material component of the export of goods and the actual trends of export flows. The authors emphasize the need to use modern tools to promote products in the international market. The most common are traditional promotion tools, which include advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, personal sales. The advantages and disadvantages of the strategy of adaptation and standardization in international marketing have been systematized. It has been established that the most common is the combined approach, which is a mix of adaptation and standardization. In order to increase the efficiency of promotion of Ukrainian products in the international market, it has been recommended to develop and implement a clear strategy and the integrated use of all elements of the system of promotion have been encouraged as well, in particular, domestic enterprises should pay attention to the activation of marketing communications over the Internet, which is the most promising in terms of the efficiency. Ukrainian enterprises need to rely on the experience of developed countries: to manage the advancement systematically, to use non-standard and up-to-date methods, taking into account the peculiarities of the international environment. Prospects for further research are a detailed study of the foreign experience of product promotion on international markets and possible ways of its adaptation to Ukrainian reality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2836
Інші ідентифікатори: http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/179712
DOI 10.30838/ P.ES.2224.260319.19.414
Розташовується у зібраннях:№ 143

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sevruk.pdf581,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.